Geachte mevrouw/heer,
Op 2 mei 2025 heb ik in uw online winkel Mickey Mouse ‘Deck the Halls’ - 4046064 gekocht, waarbij ik het bedrag van €45,00 plus €11,50 voor verzendkosten heb betaald (ordernummer 1008).
Bij de levering van het product, die plaatsvond op 3 mei 2025, heb ik, na kennis te hebben genomen van de kenmerken ervan, besloten gebruik te maken van het herroepingsrecht. Ik heb u op dezelfde dag (3 mei 2025) en maximaal 14 dagen na levering bericht gestuurd van retour.
Op 3 mei 2025 antwoordde u mij dat u het verzoek om teruggave aanvaardde en gaf u mij instructies voor de terugzending van de goederen. Ik heb uw instructies opgevolgd en heb op 9 mei 2025 de bevestiging ontvangen dat het product bij u is aangekomen.
Tot op heden, na 46 dagen, heb ik echter nog geen terugbetaling ontvangen van de betaalde prijs van €56,50. Ik nodig u uit mij dit bedrag zo spoedig mogelijk te betalen.
Ik wacht op uw antwoord binnen 14 dagen na ontvangst van deze brief. Dit schrijven geldt als ingebrekestelling.
Met vriendelijke groet.
Bijlagen:
• Orderbevestiging
• Betalingsbewijs
• Kopie van het bericht van herroeping + ontvangstbewijs