Terug

Retour niet betaald

In behandeling Openbaar

Heuts.nl

Start een klacht

Aard van probleem:

Herroeping

Klacht

D. G.

Naar: Heuts.nl

14/08/2025

Beste, Ik heb een retour aangevraagd om goederen terug te sturen op 19/06/2025. Op 08/07/2025 is deze retour goedgekeurd en zijn de goederen ook daadwerkelijk opgehaald 14/07/2025. We zijn een maand verder en er is nog steeds niets terug gestort. Er is al herhaaldelijk gebeld en gemaild en uiteindelijk bleek het bedrijf overgenomen te zijn wat de terugbetaling minder makkelijk maakt. Maar ook dit gingen ze in orde brengen en telkens vragen ze geduld want hun teamleider en administratie is er mee bezig. Als ik de teamleider aan de telefoon vraag is die er niet en gaat die terug bellen. Wat ook nog altijd niet gebeurd is. We zijn een maand na omhaling van de goederen en geen stap verder. Het gaat om een goede 1300 euro wat niet niks is. Daarom wil ik dan ook via deze weg een klacht indienen.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform