Beste, ik op datum van 20/12/23 een bestelling gedaan met ordernummer 15330,deze heb ik goed ontvangen. Ik heb 4 potjes hormoonbelans - Inositol met kruiden blend besteld. Ik heb er 104,40€ voor betaald. Echter kon ik ik het niet goed verdragen en na een mail te hebben verstuurd naar jullie op 24/01/24 mocht ik de 3 overblijvende potjes retourneren. Het potje dat open was uiteraard niet maar de anderen wel. Ik heb dus 3 potjes geretourneerd op 01/02/24. We zijn inmiddels vandaag 20 maart '24 en heb niks meer gehoord noch mijn geld ontvangen. Ik kreeg ik te horen dat ik best kon versturen met een track en tracé nummer. Nu dat had je best ook in de mail kunnen schrijven toen ik ging retourneren. Ik heb dus een gewone verzending gedaan maar heb wél mijn kassaticket van Bpost als bewijs van verzending met een nummer op uiteraard. Ik heb 11,60€ betaald voor de verzending,ik denk dat dit toch wel voldoende is geweest. Ik heb ook een foto doorgeven van het pakketje van vooraan en achteraan zoals jullie hadden gevraagd in een mail. Die bewijzen heb ik allemaal op mail staan. Nu vraag je mij of ik bij de koerierdienst ga vragen of mijn pakketje reeds is verstuurd? Wat moet ik nu denken? Ben je mij aan het lijntje aan't houden? Ik verstuur iets via Bpost en ik moet na een 6 weken gaan vragen of het reeds verstuurd is? Waarvoor dienst een post dan wel ,toch om artikelen te versturen .. niet alleen om postzegels te gaan kopen. Mijn vraag naar jullie is waarom u mij niet betaald ? Je blijft volhouden dat het pakket niet vindbaar is. Het moet maar naar Nederland vanuit België. Is het van de boot gevallen ? Is het in rook opgegaan? Of wil je gewoon niet betalen? Daarom dien ik nu een klacht in via testaankoop,mits ik nog eindeloos aan de gang kan blijven. Het gaat hier om een bedrag van rond de 90 € he.Ik heb betaald dus wil ik ook mijn retour ook terug betaald hebben. Mvg Conny Janssens