Beste Jean-Marie Smets,Hartelijk dank voor uw bericht en voor het kenbaar maken van uw bezorgdheid over de afgewezen retourzending.Wij hebben de situatie zorgvuldig onderzocht en daarbij ook de retourzending opnieuw beoordeeld. Helaas moeten wij bevestigen dat uw retourzending niet in aanmerking komt voor terugbetaling. Zoals onze retourafdeling eerder heeft aangegeven, voldeden de geretourneerde artikelen niet aan onze retourvoorwaarden (zoals vermeld in artikel 12 van onze algemene voorwaarden).Uit de foto's blijkt dat:1. De originele beschermfolies van de edelstaalplaatjes gedeeltelijk ontbraken, waardoor het product niet meer in originele staat is.2. De originele verpakking ontbrak, wat een essentiële vereiste is voor een correcte retourverwerking.Wij begrijpen dat dit een teleurstelling voor u kan zijn, maar gezien deze omstandigheden kunnen wij helaas geen terugbetaling uitvoeren. U heeft de keuze om het product op te halen in een van onze Thuiszorgwinkels naar keuze, of wij kunnen het product, indien gewenst, laten vernietigen.Wij hopen dat deze toelichting duidelijkheid biedt. Mocht u verdere vragen hebben of ondersteuning wensen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.Met vriendelijke groet,Luc ScheppermansCoördinator Customer CareMet vriendelijke groeten, Ranjni MahabirRanjni Mahabirklantendienst webshopT 015 28 61 18Antwerpsesteenweg 2632800 Mechelenwww.goed.beVan: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be Namens klachten@test-aankoop.beVerzonden: zaterdag 14 september 2024 9:00Aan: Goed - Webshop webshop@goed.beOnderwerp: Retour geweigerd