Terug

Retour geweigerd

Opgelost Openbaar

Webshop Goed

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. S.

Naar: Webshop Goed

14/09/2024

Geachte mevrouw/heer, Op 4 september 2024 heb ik van u vernomen dat mijn retourzending werd afgewezen. Ik wil u erop wijzen dat ik de goederen in de oorspronkelijke verpakking heb teruggestuurd, zoals voorgeschreven. Gezien deze omstandigheden verzoek ik u vriendelijk om onverwijld een volledige terugbetaling te effectueren. Graag ontvang ik deze terugbetaling uiterlijk op 27 september 2024. Bijgaand vindt u een kopie van de betreffende e-mail ter bevestiging van mijn verzoek. Met vriendelijke groet, Leslie Alaerts Astridstraat 13 bus 01.3 3120 Tremelo +32 485 99 56 50 smets.alaerts@gmail.com Bijlage: Kopie van uw e-mail

Berichten (4)

Webshop Goed

Naar: J. S.

20/09/2024

Beste Jean-Marie Smets,Hartelijk dank voor uw bericht en voor het kenbaar maken van uw bezorgdheid over de afgewezen retourzending.Wij hebben de situatie zorgvuldig onderzocht en daarbij ook de retourzending opnieuw beoordeeld. Helaas moeten wij bevestigen dat uw retourzending niet in aanmerking komt voor terugbetaling. Zoals onze retourafdeling eerder heeft aangegeven, voldeden de geretourneerde artikelen niet aan onze retourvoorwaarden (zoals vermeld in artikel 12 van onze algemene voorwaarden).Uit de foto's blijkt dat:1. De originele beschermfolies van de edelstaalplaatjes gedeeltelijk ontbraken, waardoor het product niet meer in originele staat is.2. De originele verpakking ontbrak, wat een essentiële vereiste is voor een correcte retourverwerking.Wij begrijpen dat dit een teleurstelling voor u kan zijn, maar gezien deze omstandigheden kunnen wij helaas geen terugbetaling uitvoeren. U heeft de keuze om het product op te halen in een van onze Thuiszorgwinkels naar keuze, of wij kunnen het product, indien gewenst, laten vernietigen.Wij hopen dat deze toelichting duidelijkheid biedt. Mocht u verdere vragen hebben of ondersteuning wensen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.Met vriendelijke groet,Luc ScheppermansCoördinator Customer CareMet vriendelijke groeten, Ranjni MahabirRanjni Mahabirklantendienst webshopT 015 28 61 18Antwerpsesteenweg 2632800 Mechelenwww.goed.beVan: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be Namens klachten@test-aankoop.beVerzonden: zaterdag 14 september 2024 9:00Aan: Goed - Webshop webshop@goed.beOnderwerp: Retour geweigerd‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

J. S.

Naar: Webshop Goed

21/09/2024

Beste, bedankt voor de fotos, dit is exact hoe ik de goederen heb ontvangen. Ik ge hier geen tijd meer insteken, en zal de goederen ophalen volgende week, in jullie winkel in Heist op den Berg Gezien dit de tweede keer is op korte termijn dat ik problemen heb met goed, zal dit dan ook de laatste keer zijn dat ik bij jullie iets bestel of koop. Gelieve mijn gegevens volledig uit jullie database te schrappen (GDPR). Met de meeste hoogachting, JM Smets

Webshop Goed

Naar: J. S.

23/09/2024

Beste Jean-Marie,Bedankt voor je reactie.Wij gaan je retour bestelling doorsturen naar onze Thuiszorgwinkel van je voorkeur.Groeten,Melahat Van: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be Namens klachten@test-aankoop.beVerzonden: zaterdag 21 september 2024 10:45Aan: Goed - Webshop webshop@goed.beOnderwerp: Nieuw bericht van JEAN-MARIE S‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

Webshop Goed

Naar: J. S.

24/09/2024

Beste Jean-Marie,Graag willen we meegeven dat er in Heist-Op-Den-Berg geen Thuiszorgwinkel is.Kan je ons aub meegeven welke Thuiszorgwinkel voor u het best bereikbaar is?s:www.goed.be/nl/vestigingen?_gl=1*ps0zjc/_gcl_au*MTMxMjA3ODYwMC4xNzIxMTM1MTg0Ljk3NTA0NDk4Mi4xNzI0OTQzMTIyLjE3MjQ5NDMxMjE.*_ga*NDI1NjQxMTQuMTcyMTEzNTE3MA..*_ga_V9VB7FCLDJ*MTcyNzE2NDcwMi4xMzMuMS4xNzI3MTY3NzAyLjYwLjAuMA..service:2Alvast bedankt!Groeten,Melahat Van: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be Namens klachten@test-aankoop.beVerzonden: zaterdag 21 september 2024 10:45Aan: Goed - Webshop webshop@goed.beOnderwerp: Nieuw bericht van JEAN-MARIE S‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform