Terug

Retour en terugbetaling

Opgelost Openbaar

pets place& boerenbond

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. H.

Naar: pets place& boerenbond

01/05/2024

Beste,Help mij alstublieft mijn probleem op te lossen,Op 24 april heb ik voer voor mijn kat besteld bij Petsplace.beEen dag later ontving en opende ik een pot en gaf die aan mijn kat, ze at een beetje en 's nachts begon ze te braken.Vanochtend schreef ik aan het bedrijf dat ik weiger dit voer aan mijn kat te geven omdat ze een vergiftiging had.En ik heb het recht om hun product binnen 14 dagen te retourneren. Ik heb klantrecensies op de Truspilot-website bekeken en de reputatie van dit bedrijf is erg slecht, er zijn veel klachten over de kwaliteit van hun producten.Maar ze weigeren dit eten terug te nemen, waarvoor ik 37 euro heb betaald. Ze schreven dat ik dit eten zelf moet verkopen. Ik vind dit oneerlijk en ik vraag je om mij alsjeblieft te helpen. Er zitten 24 blikjes in het pakket, ik alleen heb er één gebruikt, de rest is allemaal intact. Maar ik wil de gezondheid van mijn kat niet langer op het spel zetten, omdat de kwaliteit van hun producten niet betrouwbaar is, net als dit bedrijf.MvgLarissa Hizhenok

Berichten (3)

pets place& boerenbond

Naar: L. H.

01/05/2024

Bedankt voor je e-mail!We hebben je e-mail in goede orde ontvangen. We streven er naar om hier zospoedig mogelijk op te reageren. In de meeste gevallen reageren wij binnenvijf werkdagen, in sommige gevallen kan dit langer duren.Er kan niet gereageerd worden op dit e-mail bericht.Met vriendelijke groet,*Consumentenservice Pets Place*: Pets Place Boerenbond]*Service and Contact - Pets Place - Boerenbond**: Facebook] :TikTok] : Pinterest] : Instagram] : YouTube]*--

pets place& boerenbond

Naar: L. H.

02/05/2024

Beste,Bedankt voor jullie e-mail. Wij hebben contact gehad met de klant en onderstaande gereageerd:Bedankt voor je e-mail. Wat spijtig om te horen dat jouw kat zou hebben gebraakt van het gegeven voer. Wanneer dit voorkomt hoeft dit echter niet direct door het voer te komen, meestal is dit zelfs niet het geval. Dit kan ook wanneer de kat bijvoorbeeld last heeft van een haarbal, te snel heeft gegeten of gewoon niet lekker op de maag is op dat moment. We zijn dan ook bang dat één keer braken niet voldoende informatie is om te zegen dat er kwalitatief iets mis is met het voer.Het kan natuurlijk zijn dat jouw kat het voer niet lekker vind nu. Echter omdat deze blikjes enkel in trays van 24 stuks verkocht worden is het helaas niet mogelijk om hier een incomplete tray van terug te sturen. Deze kunnen wij niet voor retour accepteren of verwerken. Wellicht zou je deze nog door kunnen verkopen wanneer jouw kat ze niet weer wilt eten.Wij blijven bij bovenstaand antwoord. Klant heeft nog 1 dichte tray en mag deze retournerne. De aangebroken kunnen wij niet retour accepteren.Met vriendelijke groet,MarliesMedewerker ConsumentenserviceService and Contact - Pets Place - Boerenbond--------------- Oorspronkelijk bericht --------------- thread::VTZ8tFAoF3GSlpyHQf3Mvgs::

pets place& boerenbond

Naar: L. H.

16/05/2024

Bedankt voor je e-mail!We hebben je e-mail in goede orde ontvangen. We streven er naar om hier zospoedig mogelijk op te reageren. In de meeste gevallen reageren wij binnenvijf werkdagen, in sommige gevallen kan dit langer duren.Er kan niet gereageerd worden op dit e-mail bericht.Met vriendelijke groet,*Consumentenservice Pets Place*: Pets Place Boerenbond]*Service and Contact - Pets Place - Boerenbond**: Facebook] :TikTok] : Pinterest] : Instagram] : YouTube]*--


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform