Geachte mevrouw/heer,
Op 14/10/2025 heb ik in uw online winkel 2 piano kapstokken gekocht.
Bij de levering van het product, die plaatsvond op 14/10/2025, heb ik, na kennis te hebben genomen van de kenmerken ervan, besloten gebruik te maken van het herroepingsrecht. Ik heb u op 14/10/2025 (maximaal 14 dagen na levering) een mededeling in die zin gestuurd per e-mail.
Op 14/10/2025 antwoordde u mij dat u het verzoek om teruggave aanvaardde en gaf u mij instructies voor de terugzending van de goederen na meerdere mails om alsnog niet terug te zenden en een nieuwe andere aankoop te doen met korting. Ik heb dit geweigerd gezien de producten niet overeenkomt met de beschrijving. Het is van zeer slechte kwaliteit en lijkt helemaal niet op de foto op jullie website.
U hebt me een adres gestuurd in Azië waar de producten naartoe moet gestuurd worden,
F, Kang Zhong-gebouw
Nr. 2 Commerciële Tweede Straat
Niushan Zhong Wu Wei, Dongeheng Street
Dongguan-stad
Postcode: 523000
Echter op uw website wordt totaal niets doorgegeven dat dit product uit Azië, of dat u daar een stock hebt of dat de retour naar daar wordt voorzien. Ik heb u deze bewijstukken doorgemaild op 16/10/2025.
Ik wacht op uw antwoord binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief. Dit schrijven geldt als ingebrekestelling.
Met vriendelijke groet,
Peggy Vael
Bijlagen:
• retourbeleid op de website