Terug

reserveringsprobleem

In behandeling Openbaar

cadeaubox

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. L.

Naar: cadeaubox

07/10/2025

Geachte mevrouw/heer, Ik heb een bon die nog geldig is tot in 2027. Nu wil ik met die bon (al van in augustus) daar iets mee boeken. Ik krijg van augustus al de melding: Er is een fout opgetreden Er is een fout opgetreden bij het reserveren. Gelieve later opnieuw te proberen. En dit is bij verschillende accommodaties, met andere woorden is het dus nergens mogelijk iets te boeken met die bon. Ik stel echter vast dat jullie enkel werken met een AI bot en AI email replies. Ik kan jullie dus onmogelijk bereiken om dit probleem op te lossen. De accommodaties kunnen mij ook niet verder helpen omdat dit moet geboekt worden via jullie platform, die dus voor geen meter werkt.. Dit heeft geleid tot dat de bon eigenlijk gewoon niet bruikbaar is. Ik kan er gewoon weg niks mee boeken. Daarom verzoek ik u onverwijld en uiterlijk tegen 12 oktober mij hulp aan te bieden om hiermee iets te kunnen boeken. Anders mag het geld mij gewoon teruggestort worden van de bon dan boek ik daar zo wel een hotel mee, want op deze manier is dit onmogelijk! Met vriendelijke groeten, Maité


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform