Terug

reserveringsprobleem

In behandeling Openbaar

cadeaubox

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. L.

Naar: cadeaubox

07/10/2025

Geachte mevrouw/heer, Ik heb een bon die nog geldig is tot in 2027. Nu wil ik met die bon (al van in augustus) daar iets mee boeken. Ik krijg van augustus al de melding: Er is een fout opgetreden Er is een fout opgetreden bij het reserveren. Gelieve later opnieuw te proberen. En dit is bij verschillende accommodaties, met andere woorden is het dus nergens mogelijk iets te boeken met die bon. Ik stel echter vast dat jullie enkel werken met een AI bot en AI email replies. Ik kan jullie dus onmogelijk bereiken om dit probleem op te lossen. De accommodaties kunnen mij ook niet verder helpen omdat dit moet geboekt worden via jullie platform, die dus voor geen meter werkt.. Dit heeft geleid tot dat de bon eigenlijk gewoon niet bruikbaar is. Ik kan er gewoon weg niks mee boeken. Daarom verzoek ik u onverwijld en uiterlijk tegen 12 oktober mij hulp aan te bieden om hiermee iets te kunnen boeken. Anders mag het geld mij gewoon teruggestort worden van de bon dan boek ik daar zo wel een hotel mee, want op deze manier is dit onmogelijk! Met vriendelijke groeten, Maité

Berichten (1)

M. L.

Naar: cadeaubox

16/10/2025

Vandaag jullie klantendienst opgebeld. Omdat jullie website nog steeds foutmeldingen geeft bij alles dat ik wil boeken. De persoon aan de lijn was niet op de hoogte van het probleem van de website. Maar heeft mij wel bevestigd dat het inderdaad niet mogelijk is om grotendeels van de hotels (buiten 2 hotels die slechte reviews hebben en waar ik niet wil boeken daardoor) te boeken of reserveren. Hij ging dit doorgeven aan de technische dienst en mij op de hoogte houden, hoogstwaarschijnlijk volgende week. Ik vroeg de medewerker ook hoe hij niet op de hoogte kan zijn van een website die niet werkt. Want uit andere reviews op trustpilot zag ik dat dit al werd aangekaart in januari 2025 door een andere klant zonder resultaat.. Ik hoop volgende week iets van jullie te horen. Nu kreeg ik wel een mail dat mijn bon met succes is omgeboekt naar dezelfde bon? Dit was niet mijn vraag want ik kan hiermee nog steeds niet meer doen dan foutmeldingen krijgen..


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform