Terug

Reservatie geannuleerd zonder communicatie

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Reservering

Klacht

L. V.

Naar: BOOKING.COM

30/09/2024

Geachte mevrouw/heer, Op 28/09/2024 heb ik bij u een reis/verblijf geboekt met boekingsnummer 11136329103936201023. Wij werden op geen enkel moment verwittigd over het reservatieprobleem, terwijl de accommodatie blijkbaar om 9u 's ochtends al op de hoogte was. Op geen enkel moment werden wij gecontacteerd waardoor wij pas in het hotel om 15u, bij het inchecken, te horen kregen dat er geen boeking bestond. Booking.com was noch per e-mail, noch telefonisch bereikbaar en heeft intussen ook geen contact opgenomen met ons. Blijkbaar liep deze boeking via jullie door naar TRIP.com en ook zij hebben op geen enkel moment gecommuniceerd, noch geholpen een oplossing te zoeken. Wij werden ter plaatste aan ons lot overgelaten en waren genoodzaakt een ander hotel te boeken. Pas om 16u37 ontving ik een e-mail met het bericht dat onze boeking was afgewezen. Eerst bevestigen en laten betalen, om dan (te laat) af te wijzen. Geen manier van werken lijkt me! Gezien bovenstaande meen ik dan ook recht te hebben op een schadevergoeding. Ik vraag u daarom om binnen de 5 dagen het bedrag van 189,94 euro op mijn bankrekening te willen betalen. Indien gewenst kan ik u het bijhorende factuur bezorgen. Met vriendelijke groet, Bijlagen: • Kopie boekingsbevestiging

Berichten (2)

L. V.

Naar: BOOKING.COM

14/10/2024

Beste Booking.com Tot heden heb ik van jullie GEEN reactie ontvangen. Niet via dit kanaal, noch via jullie eigen applicatie. Graag asap actie, anders zie ik mij genoodzaakt andere instanties te raadplegen voor een oplossing.

BOOKING.COM

Naar: L. V.

01/05/2025

------------------------------------ Remco van Dorp (CS Global) 1 mei 2025 15:16 CEST Your ref: @@REF_ID@7490f6fc1111e1663f@REF_ID@@ Dear Sir/Madam, Firstly, please accept our sincere apologies for the unintended delay in coming back to you. In response to the above-referenced claim, please find attached our statement. We hope and trust to have informed you sufficiently and look forward to receive your reply. Kind regards, Remco v.D. CS Senior Relations Specialist Booking.com Customer Service Center (Netherlands) B.V. Copyright © 1996–2025Booking.com. All rights reserved This e-mail was sent byBooking.com, Herengracht 597, 1017 CE Amsterdam, Netherlands [1Z209K-YVMYD]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform