Terug

reparatieprobleem

Opgelost Openbaar

jokri bvba

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

G. V.

Naar: jokri bvba

06/08/2025

Ik heb bij de firma jokri bvba te kampenhout jaren geleden een airco laten plaatsen. En ik heb via standbyme@daikin.be een verlengde garantie en onderhoudsplan waar ik jaarlijks ook voor betaal. Nu is er 1 van mijn binnenunits die lekt als ik hem opzet en heb dat laten weten aan de 2 bedrijven Via standbyme heb ik dan hun mail en antwoord gezien dat ze naar jokri hebben gestuurd. Dus ze hadden mijn vraag om iemand te sturen om de unit na te kijken doorgestuurd naar JOKRIBVBA en die hebben hen geantwoord dat ze het gingen inplannen , dit was op 26/06/2025. Maar tot op heden heb ik van de firma JOKRI nog steeds niets gehoord ondanks herhaaldelijke berichten mijnentwege naar hen waarop ze zelfs botweg niet antwoorden. Dus mijn vraag is kunnen jullie niets doen om mij te helpen want dit is wraakroepend en ongehoord

Berichten (2)

jokri bvba

Naar: G. V.

07/08/2025

Beste Gert, Bedankt om ons dit te laten weten. We begrijpen heel goed dat dit erg frustrerend voor u is, zeker als u al verschillende keren geprobeerd hebt om contact op te nemen en er geen reactie komt. Dat mag uiteraard niet gebeuren, en daar willen we ons dan ook voor verontschuldigen. We vinden het jammer dat u zich genoodzaakt voelde om uw klacht via dit platform te uiten, zeker aangezien u al jarenlang klant bij ons bent. In zulke gevallen raden we aan om ons ook even telefonisch te contacteren — dat helpt vaak om sneller tot een oplossing te komen dan via e-mail. Nogmaals excuses voor de slechte communicatie – dat willen we graag rechtzetten. Met vriendelijke groeten, Het JOKRI-team Van: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be Namens klachten@test-aankoop.be Verzonden: woensdag 6 augustus 2025 18:31 Aan: Info Jokri BVBA info@jokri.be Onderwerp: reparatieprobleem ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

G. V.

Naar: jokri bvba

07/08/2025

beste Als jullie niet antwoorden op mijn berichten , ben ik wel genoodzaakt om via testaankoop te reageren . Julie excuseren je wel en terecht want dit is van een zeer pover niveau maar jullie komen niet met een oplossing of datum dat men naar de unit komt kijken en herstellen, want zoals ik al eerder heb gezegd het lekken is begonnen nadat ik de unit voor de eerste keer opzette nadat jullie onderhoud aan de units hebben gedaan: Dus nu hoop ik zo snel mogelijk van jullie een oplossing want mijn geduld na vele maanden( zomer is weer bijna voorbij) is reeds lang ten einde mvg gert


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform