Beste Gert,
Bedankt om ons dit te laten weten. We begrijpen heel goed dat dit erg frustrerend voor u is, zeker als u al verschillende keren geprobeerd hebt om contact op te nemen en er geen reactie komt. Dat mag uiteraard niet gebeuren, en daar willen we ons dan ook voor verontschuldigen.
We vinden het jammer dat u zich genoodzaakt voelde om uw klacht via dit platform te uiten, zeker aangezien u al jarenlang klant bij ons bent.
In zulke gevallen raden we aan om ons ook even telefonisch te contacteren — dat helpt vaak om sneller tot een oplossing te komen dan via e-mail.
Nogmaals excuses voor de slechte communicatie – dat willen we graag rechtzetten.
Met vriendelijke groeten,
Het JOKRI-team
Van: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be Namens klachten@test-aankoop.be
Verzonden: woensdag 6 augustus 2025 18:31
Aan: Info Jokri BVBA info@jokri.be
Onderwerp: reparatieprobleem