Terug

Reparatie of vervanging van verwarmde handschoenen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. F.

Naar: Comfort-producten

20/05/2020

Op 04/02/2020 stuurde ik defecte verwarmde handschoenen terug naar de firma confortproducten. Deze zijn gekocht door Johan Sauer, mijn echtgenoot.Na herhaalde malen over-en weer gemail met de vraag of men al iets wist over de status heb ik de indruk dat het een kat en muisspelletje aan het worden is, hieronder relaas van de mails:Beste Johan,Bedankt voor uw bericht.U kunt de handschoenen naar ons opsturen voor controle, dan gaan wij met onze leverancier kortsluiten wat wij kunnen doen.Als u de handschoenen opstuurt, doe dit aub met alle toebehoren, zo kunnen wij alles voor u nakijken en uitsluiten.-- Met vriendelijke groet,Comfort-Productentel: 0850653170Op 2-2-2020 om 12:07 schreef johan sauer:Beste, Vorig jaar bestelde ik bij U Lenz verwarmde handschoenen voor heren. Blijkt nu dat de linker handschoen niet meer opwarmt.Ik heb de batterijen verwisseld en alles geprobeerd om toch alles uit te sluiten, zonder resultaat. Kan U mij zeggen hoe we dit het best kunnen oplossen. MvgBeste Johan,Bedankt voor uw bericht.U kunt de handschoenen naar ons opsturen voor controle, dan gaan wij met onze leverancier kortsluiten wat wij kunnen doen.Als u de handschoenen opstuurt, doe dit aub met alle toebehoren, zo kunnen wij alles voor u nakijken en uitsluiten.-- Met vriendelijke groet,Comfort-Productentel: 0850653170Op 2-2-2020 om 12:07 schreef johan sauer:Beste, Vorig jaar bestelde ik bij U Lenz verwarmde handschoenen voor heren. Blijkt nu dat de linker handschoen niet meer opwarmt.Ik heb de batterijen verwisseld en alles geprobeerd om toch alles uit te sluiten, zonder resultaat. Kan U mij zeggen hoe we dit het best kunnen oplossen. Mvg09/03/2020Beste Johan,Bedankt voor uw bericht.Tot op heden hebben wij nog geen terugkoppeling.Zodra wij deze hebben laten wij het u direct weten.-- Met vriendelijke groet,Comfort-Producten12/05/2020Beste,Om nog eens terug te komen op voorgaande mails.Nog steeds heb ik geen bericht over de afhandeling niettegenstaande de handschoenen reeds meer dan een kwart jaar onderweg zijn.En...... ik weet het, de coronacrisis en dergelijke maar gewoon even afwachten wanneer de fabrikant zin heeft om te antwoorden, is ook niet echt netjes.Het is al te makkelijk om volgend antwoord te sturen: Tot op heden hebben wij nog geen terugkoppeling.Zodra wij deze hebben laten wij het u direct weten.Vandaar mijn vraag, wanneer krijg ik terugkoppeling en wanneer kan ik, ofwel nieuwe ofwel herstelde handschoenen verwachten?MvgJohan SauerOp deze laatste mail heb ik nog steeds géén antwoord gekregen.Mij lijkt het dat na vier maanden er toch enige reactie mag komen van comfort-producten, ofwel vervanging ofwel de herstelde handschoenen.Het is al te makkelijk van comfort-producten om steeds de bal door te spelen naar de fabrikant en zelf geen actie te ondernemen.Zij zijn tenslotte de verkopers.

Berichten (4)

Comfort-producten

Naar: A. F.

20/05/2020

DATA NOT AVAILABLE

A. F.

Naar: Comfort-producten

20/05/2020

DATA NOT AVAILABLE

Comfort-producten

Naar: A. F.

22/05/2020

Beste Ann Fournier,Bedankt voor de reactie. Uw reactie is volkomen begrijpelijk dat het nu wat langer duurt.Echter, u stuurt producten naar ons die buiten de garantie periode vallen. Geen probleem, ook dit lossen wij op! Door een gecompliceerd probleem kunnen wij dit niet zelf repareren of behandelen en daarvoor hebben wij dit naar de fabrikant verstuurd.Nu met het corona virus kan dit langer duren daar de verzendingen en procedures volledig ontregelt zijn. Dit hebben wij u netjes van tevoren meegedeeld.Uw reactie is begrijpelijk maar u moet ook begrijpen dat wij dit ook zo snel mogelijk willen oplossen maar wij hier afhankelijk van derden zijn.Met vriendelijke groet,Comfort-ProductenOp 20-5-2020 om 17:34 schreef klachtenbox@test-aankoop.be: Klacht: Reparatie of vervanging van verwarmde handschoenen (CPTBE00911895-95) ANN FOURNIER

A. F.

Naar: Comfort-producten

22/05/2020

Voor alle duidelijkheid: het product valt wel degelijk onder de garantie.Enkele jaren geleden heb ikzelf DAMESWANTEN bij U gekocht inclusief batterijen.Echter: eind vorig jaar bestelde mijn echtgenoot HERENHANDSCHOENEN en daar gaat het over.Dit is de aanvankelijke mail:"Op 2-2-2020 om 12:07 schreef johan sauer:Beste, Vorig jaar bestelde ik bij U Lenz verwarmde handschoenen voor heren. Blijkt nu dat de linker handschoen niet meer opwarmt.Ik heb de batterijen verwisseld en alles geprobeerd om toch alles uit te sluiten, zonder resultaat. Kan U mij zeggen hoe we dit het best kunnen oplossen. Mvg" Als U dit graag wil oplossen is het toch eenvoudig, gewoon erachteraan gaan en dan weten we ook van iets dit blijft maar duren.....Graag gewoon duidelijkheid over een tijdstip van herstelling, een telefoontje naar uw leverancier en alle frustraties verdwijnen......


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform