Terug

reparatie lek dak nieuwbouw

In behandeling Openbaar

EVERAERT-COOREMAN NV

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

G. W.

Naar: EVERAERT-COOREMAN NV

02/11/2022

Aan de verantwoordelijke van aannemer Everaert-Cooreman.Op maandag 24 oktober mailde ik jullie mijn laatste poging om tot een constructieve oplossing te komen i.v.m. met het lek in mijn dak. Het antwoord was dat mijn klacht aan de onderaannemer PH dakwerken gemeld werd, en interventie werd gevraagd. Jullie zouden PH dakwerken nog eens opnieuw aanschrijven om een datum van interventie te krijgen.Tot vandaag heb ik daarna niks meer gehoord van jullie of van de onderaannemer. Intussen zitten wij nog altijd met grote vochtplekken met schimmelvorming op plafond en muur. Na 3 jaar in een nieuwbouw te leven met een lekkend dak, mag dit snel opgelost worden.Komen we via deze openbare klacht niet tot een snelle en concrete oplossing, dan overleg ik met de advocaten van Test-Aankoop wat de volgende stappen zijn.Ik hoop dat we dit snel en op een constructieve manier kunnen oplossen. Met vriendelijke groeten, Giovanni Windey

Berichten (1)

EVERAERT-COOREMAN NV

Naar: G. W.

02/11/2022

Geachte,Onze kantoren zijn momenteel gesloten.Terug bereikbaar vanaf donderdag 3/11/2022.U mails worden niet gelezen of doorgestuurd.Met vriendelijke groeten,NV EVERAERT-COOREMAN


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform