Extreem hoog aangerekend bedrag voor geleverde diensten (na weigeringom kostprijs op voorhand te geven) en fysieke bedreiging voor betaling.Volledig relaas: Op 2/1/2024 belde ik Vanhoudt reinigingsdienst in Hamont-Achel (vlakbij mijn woonplaats in Pelt) voor een ontstopping van een leiding. Er neemt iemand te telefoon op. Ik vraag een niet dringende ontstopping te doen (wanneer moeten we komen? - wanneer het past), waarop ze me melden dat ze die namiddag (2/1/2024) al kunnen komen. Omdat de namiddag intussen ver gevorderd is (zonder dat ze langs zijn gekomen), bel ik terug en krijg ik de melding dat ze er om 19u zullen zijn. Ze komen om 19u met 2 personen toe, vanuit Ternat. Dat verbaast me, gezien ik een firma in de buurt gebeld had. Op dat moment blijkt dat mijn telefoon doorgeschakeld werd naar een storingsdienst (S&S), iets waarvan ik tot dan toe niet op de hoogte was gebracht. Bij aankomst blijkt de pomp van de techniekers defect te zijn. Ze proberen 2u lang de pomp terug werkend te krijgen (ik help henzelfs met startkabels van mijn auto), maar het lukt niet. Ze beloven de dag erna terug komen (en geven nog aan dat dit niet in storingsregime zal zijn).Ik weet echter dat ik zelf niet aanwezig kan zijn, dus spreek ik met hen en mijn (oudere) bovenbuurvrouw af dat zij hen binnen zal laten. De dag erna (3/1/2024) komt een andere persoon toe. Na wat verwarring (omdat hij niet weet dat hij bij de bovenbuur moet zijn), start hij toch de werken. Hij eist daarbij de hulp van de oudere (!) bovenbuurman en weigert (ondanks meermaals aandringen) aan te geven wat de werken zullen kosten. Na de werken (2u, waarbij de bovenbuurman ondanks zijn leeftijd intensief heeft moeten helpen) schrijft hij een factuur met tal van ongegronde extra kosten (factuur 02 308 85 57, al lijkt dit een generiek nummer, zie bijlages). Hij rekent een bedrag van maar liefst €2650 aan voor maar 2u werk, dat niet afgewerkt werd en waarbij hij dus hulp van de oudere buurman heeft geëist. Hij weigert ook zijn naam op te geven. Als mijn bovenbuurvrouw dit in vraag stelt, bedreigt de uitvoerder mijn bovenbuurvrouw fysiek (gaat tegen haar staan), en eist dat ze onmiddellijk het geld moet overschrijven. Hij volgt haar agressief, zonder toestemming, tot in (!) haar appartement en weigert haar vraag om te wachten tot haar man erbij is (deze staat in de douche na het vuile werk dat hij moest verrichten). Hij trekt foto's terwijl de vrouw de overschrijving doet, waardoor ze zelfs haar bankrekening heeft geblokkeerd achteraf omdat ze zijn gedrag zo extreem zorgwekkend vond (het betreft hier geen dame die snel schrik krijgt). Intussen heb ik zelf onderzoek gedaan naar de firma: adres is een gewoon woonhuis, ze staan bekend onder verschillende namen (S&S, S&S Belux, Sanisecours, Snel-Service...) en betrouwbare review websites staan vol (!) met soortgelijke verhalen als dat van mij. Ze lijken ook structureel te werken met plaatselijke firma's die, als je hen belt, doorverbinden naar hun telefoonnummer. Dit moet echt een halt toegeroepen worden voordat er nog meer slachtoffers vallen! Ik heb mijn buurvrouw aangeraden dit ook bij de politie aan te geven (huisvredebreuk en fysieke bedreiging).