Terug

Reparatie DURO hogedrukreiniger (ALDI)

Closed Openbaar

Merotec Service (ALDI)

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

W. D.

Naar: Merotec Service (ALDI)

17/11/2019

Beste, ik heb een defect aan mijn hogedrukreiniger DURO, gekocht bij Aldi. U bent reeds in het bezit van de nodige aankoopdocumenten en de omschrijving van het defect.Tot op heden heb ik enkel nog maar een ticketnummer ontvangen van jullie, dit reeds 6 weken geleden.In al mijn verdere emailcontacten met uw firma krijg ik steeds hetzelfde standaardantwoord dat het bericht wordt toegevoegd aan mijn ticketnummer.Is het mogelijk om dringend dit ticketnummer te behandelen a.u.b.?


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform