Terug

Renault Assistance eerst alles gratis+inbegrepen dan factuur ( hoger dan pechverhelping abo 1 jaar )

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. M.

Naar: RENAULT

28/11/2018

Factuur gekregen na panne - Sleping via Renault AssistanceVia de telefoon was alles in orde en alles inbegrepen, maar toch een factuur van +- 500 euro.De auto was inderdaad over maximale km, maar toch geen vermelding van de kosten gekregen - waardoor ik nu meer moet betalen tov ik eigenlijk een touring pechverhelping abonnement had kunnen nemen dat minder kost + een jaar dekking biedtOndernomen stappen : via Touring geprobeerd Renault de verantwoordelijkheid te lapen opnemen.Dan via Renault geprobeerd, maar kreeg hier simpelweg te horen : u hebt getekend, u betaald.Dat men eerst loog over alles gratis dus ook totaal geen kosten vermeldde werd over gezwegen.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform