Terug

Relaxen en kussenvulling Franco Ferri

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. A.

Naar: F-A-S

01/10/2019

Beste, ik bestel op 30 december 2018 een salon van Franco Ferri bij Meubelhuis Van Leuven in Rijkevorsel. Belgische verantwoordelijke van Franco Ferri is F-A-S in Torhout. Salon werd op 29 maart 2019 geleverd. Na een week gingen de electrische relaxen al niet meer volledig dicht. Klacht doorgegeven. Na overleg hebben ze nieuwe kussen komen plaatsen want dat zou het probleem zijn. Vulling was gescheurd... Na plaatsen nieuwe kussens en extra versteviging op de vulling geplaatst na 1 week zelfde probleem. De andere kussens van de overige zitten beginnen te misvormen. Hersteller beweerde dat aan het relaxsysteem zelf niets te doen was. Verkoopsdirecteur van België (F-A-S) was langsgeweest in week 42. Blijkbaar was het nieuwe kussen ook al terug aan het scheuren. Volgens hem waren de misvormingen van de andere kussens normaal. Dit salon kost 6000€ en hoort van goede kwaliteit te zijn. Hun voorstel is nu nogmaals de kussens vervangen wat na een week weer hetzelfde probleem gaat geven. Vorige salon kwam ook van hen en na 5-6 jaar was er nog steeds niets aan! Dus dit salon heeft gewoon productiefouten en slechte vullingen. We hebben mail gehad waar het schrijven van de leverancier bij in stond Dit is aangepast voor alle Gabetti's dus dit probleem zal zich in de toekomst niet meer voordoen. Dus ze geven het probleem toe. Dit lost ons probleem natuurlijk niet op. Wij willen gewoon een nieuw salon omdat dit probleem zich telkens weer voordoet. De verkoper van Van Leuven stel ik uiteraard niet verantwoordelijk maar die moet onze kant mee kiezen want als we ons salon bij hem in de toonzaal zetten verkoopt hij geen enkel salon meer. Iemand met ogen in zijn hoofd ziet dat er vanalles niet klopt. Bij steeds vervangen van de kussens wordt de salon gewoon misvormd. De zetels met vervangen kussens steken een dikke 5cm vooruit en staat dus niet meer gelijk met de andere zetels want niet zou mogen! Graag had ik dit salon vervangen door een anders salon dat we vroeger hadden. Daar waren nooit problemen mee!

Berichten (7)

F-A-S

Naar: S. A.

01/10/2019

Dirk,Klacht via testaankoop.grStefaan Desender*F-A-S *bvba+32 (0)477 33 71 94stefaan.desender@f-a-s.bewww.f-a-s.beOp di 1 okt. 2019 om 16:25 schreef

S. A.

Naar: F-A-S

10/10/2019

Geachte F.A.S.,er is weer voorgesteld voor de kussens in de andere relax te vervangen zoals de 2 andere relaxen die na 1 week al terug aan het scheuren waren... Welk nut heeft dit? Om achteraf terug de kussens te vervangen? Men spreekt over een extra verstevigingsstrip aan te brengen waar het scheurt maar dat haalt ook niet uit. De hersteller had dit reeds bij de 2 relaxen gedaan die ook weer terug gescheurd zijn... Het is niet de bedoeling dat dit een ping-pong spelletje wordt. Zoals ik al eerder vermeld had is de enige optie een ander salon... wel niet hetzelfde omdat die allemaal op dezelfde manier gemaakt zijn. Ik opteer om hetzelfde salon dat we eerst hadden. Nooit iets aan geweest! Dat was ook de reden waarom we terug bij jullie een salon hadden gekocht... maar tevergeefs is dit slecht uitgedraaid...Graag jullie reactie.

S. A.

Naar: F-A-S

19/12/2019

NA 2 MAANDEN KOMEN JULLIE MET DE HERSTELLING VAN DE DEZELFDE KUSSENS DIE NA 2 WEKEN TERUG SCHEUREN!!! ZOALS IK REEDS ZEI IS DE ENIGE OPTIE EEN ANDER SALON!!! ALS JULLIE HIER GEEN WERK VAN MAKEN WORDEN ER ADVOCATEN INGESCHAKELD WANT IK BEN HIER NIET MEE GEDIEND!!!DIT IS EEN PING PONG SPELLETJE EN DE MAAT IS VOL! HOE LANG MOET DIT NOG DUREN!!!ALS JULLIE NIET MET DE GOEDE OPLOSSING KOMEN ZAL DIT DE RONDE DOEN OP SOCIAL MEDIA ZODAT DE MENSEN TOCH EENS NADENKEN OVER WAT ZE KOPEN!!!

S. A.

Naar: F-A-S

19/12/2019

Hersteller is geweest en die zegt zelf dat dit hopeloos is weer andere kussens!! Dit systeem deugt gewoon niet!

S. A.

Naar: F-A-S

02/01/2020

hersteller was geweest weer met nieuwe kussens en die waren al gescheurd voordat ze erin zaten!!! Wat een service!!! Dit gaat zolang duren zeker tot onze garantie voorbij is?Ik denk dat ik best toch de advocaat ga inschakelen hier want jullie houden een mens serieus aan het lijntje. Nu zou je weer nieuwe kussens laten komen wat niet uithaald want het relaxsysteem zelf deugt gewoon niet! Maar jullie begrijpen het precies niet goed.Nu weer 3 maanden wachten? Jeetje toch wat een klucht!!

S. A.

Naar: F-A-S

04/02/2020

Herstelling 3de keer... hersteller is net weg. We verwijten hem niks maar hij doet wat hij opgedragen wordt.Foto's van de 3de keer nieuwe kussens... eigenlijk heel triest resultaat. Zoals u kan zien waar de kussens scheuren is al na 1,5 week...De 2de keer met komst van de nieuwe kussens waren die al gescheurd voordat ze erin zaten. Nu (zoals op de foto) een lapje stof tegen geplakt alsof dat gaat vermijden dat de kussen gaan scheuren. We geven dat juist geteld 2 weken...Na het plaatsen van de kussens is het uitzicht zo erg voor een NIEUW salon! Zet dit in de toonzaal en er wordt geen enkel salon meer verkocht! De naden zijn golvende naden geworden... de relax sluit nog steeds NIET! Een AFZICHT!!! 6000€ pfffZoals ik vorige malen al zei is de enige oplossing een ANDER salon!!!

S. A.

Naar: F-A-S

17/02/2020

Vandaag zijn ze de zetel komen afstellen... ZONDER SCHAAMTE!!!Colsonbandjes!!!Dat helpt natuurlijk niets aan de vervormingen van de kussens die nu al voor de 3de keer zijn vervangen!!!Dit is echt afschuwelijk hoe ze dit onderhanden nemen! SCHANDALIG!


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform