Beste, ik bestel op 30 december 2018 een salon van Franco Ferri bij Meubelhuis Van Leuven in Rijkevorsel. Belgische verantwoordelijke van Franco Ferri is F-A-S in Torhout. Salon werd op 29 maart 2019 geleverd. Na een week gingen de electrische relaxen al niet meer volledig dicht. Klacht doorgegeven. Na overleg hebben ze nieuwe kussen komen plaatsen want dat zou het probleem zijn. Vulling was gescheurd... Na plaatsen nieuwe kussens en extra versteviging op de vulling geplaatst na 1 week zelfde probleem. De andere kussens van de overige zitten beginnen te misvormen. Hersteller beweerde dat aan het relaxsysteem zelf niets te doen was. Verkoopsdirecteur van België (F-A-S) was langsgeweest in week 42. Blijkbaar was het nieuwe kussen ook al terug aan het scheuren. Volgens hem waren de misvormingen van de andere kussens normaal. Dit salon kost 6000€ en hoort van goede kwaliteit te zijn. Hun voorstel is nu nogmaals de kussens vervangen wat na een week weer hetzelfde probleem gaat geven. Vorige salon kwam ook van hen en na 5-6 jaar was er nog steeds niets aan! Dus dit salon heeft gewoon productiefouten en slechte vullingen. We hebben mail gehad waar het schrijven van de leverancier bij in stond Dit is aangepast voor alle Gabetti's dus dit probleem zal zich in de toekomst niet meer voordoen. Dus ze geven het probleem toe. Dit lost ons probleem natuurlijk niet op. Wij willen gewoon een nieuw salon omdat dit probleem zich telkens weer voordoet. De verkoper van Van Leuven stel ik uiteraard niet verantwoordelijk maar die moet onze kant mee kiezen want als we ons salon bij hem in de toonzaal zetten verkoopt hij geen enkel salon meer. Iemand met ogen in zijn hoofd ziet dat er vanalles niet klopt. Bij steeds vervangen van de kussens wordt de salon gewoon misvormd. De zetels met vervangen kussens steken een dikke 5cm vooruit en staat dus niet meer gelijk met de andere zetels want niet zou mogen! Graag had ik dit salon vervangen door een anders salon dat we vroeger hadden. Daar waren nooit problemen mee!