Terug

Rekeningen deels onbruikbaar

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. F.

Naar: BNP Paribas Fortis

25/01/2024

Beste, afgelopen weekend werden de klanten van de Bpostbank overgeheveld naar BNP Paribas Fortis. Ikzelf werk bij Bpost en ben er dus ook al 28 jaar klant. Vanaf maandag kan ik geen overschrijvingen meer doen met mijn eigen geld! Ik heb al via chat contact gehad, via telefoon, ben langs geweest in het Postkantoor, heb opnieuw gechat en telefonisch contact gehad met de klantendienst en nogmaals met mijn collega van het Postkantoor. Iedereen stuurt je met een kluitje in het riet met de mededeling dat het wordt opgelost. Niks helpt. Ik kan onze betalingen niet uitvoeren. Help!


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform