Beste, We hebben een huis gehuurd op de website vrbo.com. Na de reis weden er extra kosten (>200 EUR) aangerekend door de huis eigenaar. De extra kosten gaan over extra uren voor de kuisploeg, extra geld voor het wassen van handdoeken, kapotte handdoeken en lakens. We gaan niet akkoord met deze kosten (omdat ze volledig onterecht zijn) en eveneens niet kunnen bewezen worden (huis eigenaar vertelt alleen maar leugens en heeft nergens foto's van). Gezien we een sterke case hadden en we volledig recht in ons schoenen staan, heb ik een klacht ingediend bij Vrbo tegen de extra kosten. Helaas, hierbij mijn klachten tegen Vrbo: 1. Er is totaal geen platform voor reizigers om klachten in te dienen. Je moet bellen naar een algemeen nummer en je krijgt telkens iemand anders aan de lijn die je verschillende info geeft. 2. Ik mag het zogezegd bewijs van de huiseigenaar niet zien, ze willen dit niet delen vanwege privacy redenen. Hoe kan dit zelf? 3. Ze voeren geen onderzoek uit en geven geen gehoor aan klachten van reizigers. De extra kosten gaan binnen de 3 dagen van je visa kaart zonder je toestemming. Als je vraagt voor een terugbetaling of hoe het onderzoek is gevoerd, krijg je geen antwoord. 4. De berichten tussen jezelf en de huiseigenaar worden totaal niet gelezen voor Vrbo. 5. Mijn enige optie was dan om een negatieve review achter te laten voor de huiseigenaar zodat andere reizigers dit huis niet boeken, maar mijn review wordt geblokkeerd door Vrbo. De eigenaar kan wel zonder probleem een negatieve review over mij schrijven en publiceren. Lesson learned for myself: boek nooit meer met Vrbo! Als reiziger heb je geen rechten... de customer support van Vrbo is de slechtste die ik ooit heb gezien.