Terug

Reizendeals en Incasso bureau

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

T. H.

Naar: Reizendeals.nl

05/09/2025

Geachte Ik heb geen duidelijke informatie ontvangen over de reizen, en ik wilde de reservering onmiddellijk annuleren, maar dat was niet mogelijk. Ook telefonisch kreeg ik geen hulp. Bovendien werd mijn account geblokkeerd met de reden dat er meerdere boekingen op dezelfde dag plaatsvonden wat vreemd is, aangezien één persoon onmogelijk meerdere vakanties op dezelfde dag kan maken. Daarnaast wil ik benadrukken dat ik de Nederlandse taal slechts een beetje beheers en helemaal niet wist dat ik met één klik verplicht zou worden te betalen voor iets wat ik niet wilde. Het was nooit mijn bedoeling om met u te reizen ik wilde enkel een berekening zien. Toch ontving ik van u verschillende betalingsverzoeken met bedragen die ik niet kan betalen. Ik vind de manier waarop dit is gegaan onaanvaardbaar en ik heb het gevoel dat dit een zeer misleidende en oneerlijke werkwijze is. Voor zover ik weet, ben ik niet de enige die op deze manier benadeeld werd. BESTE MENSEN ik zou graag een groep actie starten zodat dit mag maar met niemand meer gebeuren. Ik heb een WhatsApp groep gemaakt en ik zou graag iedereen uitnodigen voor ervaring, en zelf naar de rechtbank gaan want dit is echt onacceptabel!! Samen staan we sterker!! https://chat.whatsapp.com/HcWcJoyBnvdCsrmlm87a40?mode=ems_share_c Met vriendelijke groet, Hamza Tamásné


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform