Uw aanvraag (2480424) is bijgewerkt. Reageer op deze e-mail als u aanvullende opmerkingen wilt toevoegen.----------------------------------------------Brigit, 21 mrt 2024 13:26 CETBeste heer van Elst,Bedankt voor het delen van uw ervaringen met De VakantieDiscounter.Ik zou u graag willen uitleggen hoe het is gegaan nadat u een boekingsaanvraag op onze website heeft gedaanOp 19 maart in de avond heeft u een boekingsaanvraag voor een reis naar Egypte met vertrek op 31 maart gedaan op onze website.Meteen na het afronden heeft u van ons een bericht ontvangen dat de boeking niet direct kon worden bevestigd en dat wij binnen 24 uur contact met u zouden opnemen of de boekingsaanvraag wel/niet kon worden bevestigd. U heeft daarom ook geen boekingsbevestiging ontvangen.De volgende dag, 20 maart, in de ochtend hebben wij u laten weten dat wij uw boekingsaanvraag helaas niet konden bevestigen omdat de vluchten helaas niet meer boekbaar waren.Daarop hebben wij direct de restitutie van het door u betaalde bedrag van 1488,18 euro in gang gezet en dit bedrag heeft u op 21 maart van ons ontvangen.Het betreft hier geen geboekte reis welke geannuleerd is maar een boekingsaanvraag welke wij helaas niet hebben kunnen bevestigen. Derhalve is er geen recht op een compensatie.Ik hoop hierbij de situatie te hebben kunnen verduidelijken voor u.Met vriendelijke groet,BrigitKlantenservice dé VakantieDiscounter[9L2NMX-RGG10]