Terug

regenton besteld en een zonnebril ontvangen

Closed Openbaar

flowerpotverkoop

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

F. M.

Naar: flowerpotverkoop

06/04/2024

Beste,ik bestelde een regenton op 2 januari 2024 en na enkele weken kreeg ik een zonnebril in plaats van een regenton. Ik heb contact opgenomen met het mailadres dat vermeld stond. De eerste mails waren heel vriendelijk en de meneer zou ons helpen. Na enkele mails moest ik geduld hebben. En nu hoor ik niks meer van hem. Hij reageert op geen enkele mail meer.Daarom schakel ik jullie in want we hebben nog altijd de regenton niet ontvangen,ook als was ons beloofd dat alles zou in orde komen.

Berichten (1)

F. M.

Naar: flowerpotverkoop

23/04/2024

Beste,Ik heb nog altijd niks gehoord van jullie in verband met de regenton.Het wordt nu toch wel eens tijd om met een oplossing naar ons toe te komen. Niet antwoorden op de vorige en deze mail zal ons doen beslissen om de advocaten van testaankoop op jullie af te sturen voor een oplossing van deze zaak.Ik heb nog 1 week geduld en dan geef ik de zaak door naar hen.Vriendelijke groetenFranky


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform