Beste Ik heb een bankrekening bij bovenvermelde bank. vanaf 10-10-2021 worden er bedragen overgeschreven van mijn rekening naar een bedrijf in USA. Aangezien ik deze rekening gebruik om huren te ontvangen bekijk ik deze rekening alleen 6 maandelijks voor controle van de betalingen van de huurders. Na vaststelling van deze onwettige betalingen heb ik klacht ingediend bij de bank. De kaart werd geblokkeerd maar het verlies(210,48 euro in totaal) was voor mij aangezien de bank pretendeerde dat de de fout was van een verkeerde handeling van mijn kant. U moet weten dat ik die rekening niet gebruik voor betaling aan derden maar alleen voor de ontvangst van de huren. De ontvangen bedragen worden overgezet op een rekening van ING die gebruikt wordt als dagelijkse betaalrekening. Voor het jaareinde controleer ik of de huren zijn betaald en constateer ik dat de frauduleuze maandelijkse betalingen gewoon zijn doorgegaan.(totaal van 333,53 euro) Na het blokkeren van mijn kaart vraag ik hen de tekorten te vergoeden aangezien het voor mij duidelijk is dat er niks is gebeurd bij mijn eerste klacht en dat ik na de fraude geen enkele betaling heb gedaan buiten naar mijn ING account. Toch beweren ze bij hoog en laag dat ik de schuldige ben. Ik vetrouw mijn gelden toe aan een bank en veronderstel dat zij verantwoordelijk zijn voor deze betalende dient. Hoe moet dit verder, ik heb verschillende mails gestuurd naar de hoofdzetel om meer uitleg. Helaas, wanneer ik telefonisch contact neem krijg ik iemand aan de lijn die duidelijk opgeleid is om mij met een kluitje in het riet te sturen. Ik moet klacht indienen bij de politie, ik moet mijn gelden terugvragen aan het desbetreffende bedrijf enz... Hebben zij dan geen enkele verantwoordelijkheid?? Hoe moet dit verder?