Terug

re-fund

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Reservering

Klacht

F. V.

Naar: BOOKING.COM

29/09/2025

Geachte mevrouw/heer, Op 13/09 reserveer ik een kamer voor 2 personen, met ontbijt, in hotel Europa Palace in Sanremo Italië. Ik betaal onmiddellijk, want dat was de vraag van Booking.com, het bedrag van 1411,09 €. Ik ontvang niet onmiddellijk een bevestiging. Op 20/09 kom ik aan in het hotel, rond 19.00. Daar vinden ze mijn reservering niet, ook niet mijn naam, ook niet op een latere datum! Dit na een autorit van zo’n 800 km. En er moet geweten dat mijn vrouw gehandicapt is! Snel moet ik op zoek naar een ander hotel en vind die, wat later, zo’n 10 km verder. Daar moet ik natuurlijk weer zo’n 1200€ betalen voor ons verblijf. Twee dagen later krijg ik een telefonische oproep van Europe Palace, dezelfde dame van de receptie, die me vertelt dat er alsnog een reservatie voor mij is aangekomen de dag voordien… Dus dit alles wijst erop dat Booking een fout heeft gemaakt met deze reservatie. Gelieve dus mij, zo snel mogelijk, het reeds de betaalde som van 1411,09 € terug te storten op mijn rekening. Dank u Francis +32 475 584 584


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform