Geachte mevrouw/heer,
Op 13/09 reserveer ik een kamer voor 2 personen, met ontbijt, in hotel Europa Palace in Sanremo Italië. Ik betaal onmiddellijk, want dat was de vraag van Booking.com, het bedrag van 1411,09 €.
Ik ontvang niet onmiddellijk een bevestiging.
Op 20/09 kom ik aan in het hotel, rond 19.00. Daar vinden ze mijn reservering niet, ook niet mijn naam, ook niet op een latere datum! Dit na een autorit van zo’n 800 km. En er moet geweten dat mijn vrouw gehandicapt is!
Snel moet ik op zoek naar een ander hotel en vind die, wat later, zo’n 10 km verder. Daar moet ik natuurlijk weer zo’n 1200€ betalen voor ons verblijf.
Twee dagen later krijg ik een telefonische oproep van Europe Palace, dezelfde dame van de receptie, die me vertelt dat er alsnog een reservatie voor mij is aangekomen de dag voordien…
Dus dit alles wijst erop dat Booking een fout heeft gemaakt met deze reservatie.
Gelieve dus mij, zo snel mogelijk, het reeds de betaalde som van 1411,09 € terug te storten op mijn rekening.
Dank u
Francis
+32 475 584 584