Geachte mr. Geert, Aangetekend.27/5/2022Wij hebben het saldo niet betaald omdat de installatie niet conform was volgens afspraken.Wij hebben dit meermaals en uitvoerig gemeld, zowel aangetekend als per mail.HERHALING:Wij krijgen in de living NOOIT de aangewezen temperatuur.De capaciteit is onvoldoende voor het aantal m³U bent nogmaals ter plaatse geweest en stak het op buitenmuur die niet geïsoleerd was.U als ervaren installateur had hier tijdens de offerte dienen rekening mee te houden vermits het dezelfde muur was en is.Wij hebben toen gevraagd of een tweede radiator niet aangewezen zou zijn, na ondervindingen in ons vorige appartement in de Oorlogsinvalidenlaan.U hebt ons toen gezegd dat het absoluut niet nodig was, en zelfs bij erge koude konden wij de deur van de gang openzetten mits daar radiator op 5 te zetten en zo de warmte te verspreiden.Wij als leken hebben u toen ons volste vertrouwen geschonken, helaas…Bij dit laatste bezoek, nu alles was afgewerkt, vloer en geïnstalleerde keuken en alles geschilderdkonden wij op onze kosten toch nog een bijkomende radiator laten plaatsen.De brander staat in het toilet en hierdoor diende ook de wc. te worden weggenomen en ook de geplaatste tegels afbreken, om de leidingen te kunnen aanpassen.Nadien alles opnieuw aanpassen en terugplaatsen.Bovendien waren dit extra kosten veroorzaakt door foutieve berekeningen!Als derde leeftijd en artrose patiënten hebben wij het toch graag een beetje comfortabel.Wij hebben toen noodgedwongen isolatie laten plaatsen achter radiator met ook ventilatoren en ook elektrische bijverwarming geplaatst.Dit zijn voor ons bijkomende en door meerverbruik ook blijvende kosten.Hierbij storten wij nog 700€ om u ter wille te zijn.Hoogachtend.Nadine HuyckeEtienne De Geyndt