Terug

Rajae Touil

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Vertraging vlucht

Klacht

R. T.

Naar: Air Arabia

04/08/2024

Geachte mevrouw/heer, Op 17/07/2024 ben ik op de luchthaven Tangier aangekomen met een geldig ticket voor vlucht nr. 3O113 naar Brussels met uw maatschappij. Op de luchthaven vernam ik via het vertrekbord dat deze vlucht vertraging had; het personeel was niet in staat om tijdens de wachttijd uitgebreide informatie/assistentie te verlenen. Uiteindelijk vertrok het vliegtuig pas om 13H15 en kwam het ongeveer 15u55 uur aan op bestemming wat 4 uur later is dan gepland aan op zijn bestemming. Overeenkomstig Europese wetgeving, verzoek ik hierbij om schadevergoeding ten bedrage van - 250€ per passagier (onder 1500 km) - 400€ per passagier (onder 3500 km) - 600€ per passagier (over 3500 km) boven op de vergoeding voor alle geleden schade en de extra kosten die ik heb moeten maken, zoals gedocumenteerd in de bijlage. Gelet op het voorgaande verzoek ik om terugbetaling van in totaal [€]. Gelieve mij dit bedrag zo spoedig mogelijk te betalen door overschrijving op de betalingswijze die voor de boeking werd gebruikt. Bij gebrek aan een antwoord binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief, behoud ik mij het recht voor juridische stappen te ondernemen om mijn rechten te beschermen. Met vriendelijke groet, Bijlagen: • Kopie van vliegticket • Kopie betalingsbewijzen van gemaakte kosten

Berichten (1)

Air Arabia

Naar: R. T.

04/08/2024

Please Reply above this line Customer Relations Sun, 04 Aug 2024 12:15:51 UTC AirArabia 5725737 Thanks for reaching out to Air Arabia, you can refer to the case 5725737 to follow up on this request.We will process your data according toprivacy policy$displayLetter $msg.get('SENDER_USER_NAME') Sun, 04 Aug 2024 12:15:43 UTC Rajae Touil ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ %%[ConversationId: 66af70ef8e084212950705ed]%%%%[msConversationId:66af70ef8e084212950705ed]%%

Bemiddeling door Testaankoop 22 augustus 2024

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform