Geachte mevrouw/heer,
Op 29/09 heb ik in uw online winkel 3 anti-snurkmondstukken QuietLab Pro gekocht, waarbij ik het bedrag van 94,98 euro heb betaald.
Bij de levering van het product, die plaatsvond op 16/10/2025 heb ik, na kennis te hebben genomen van de kenmerken ervan, besloten gebruik te maken van het herroepingsrecht. Ik heb u op 19/10/2025 een mededeling in die zin gestuurd via het contactformulier op uw website.
Daarin verzocht ik om een retourlabel of een correct retouradres.
Ik kreeg enkel een voorstel van 15 % korting ( mail 23/10) . Ik weigerde dit want ik wilde de volledige terugbetaling, gezien dat mijn recht als consument is.
Ik stuurde op 22/10/2025 het ongebruikte pakket terug ( postbewijs) naar het adres dat ik op jullie website vond ( zie foto) : Zovi home Schottenring 16, 1010 Wien Oostenrijk en betaalde daar 27,20 euro voor.
Dit werd teruggestuurd
Op 21/10 meldde ik dit en u antwoordde u dat mijn verzoek niet kon worden ingewilligd omdat retourneren naar China te duur is en stelde 25% korting voor maar daar kan ik niet mee akkoord gaan.
Ik verzoek u dan ook gevolg te geven aan mijn rechtmatig verzoek om de overeenkomst te herroepen, waarbij ik u bevestig dat het product, onbeschadigd en in al zijn onderdelen compleet, beschikbaar is voor teruggave en ik verzoek u bijgevolg om terugbetaling van de betaalde prijs van 94,98 euro.
Ik verwacht een antwoord binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief. Dit schrijven geldt als ingebrekestelling.