Terug

QR Refund word éénzijdig geannulleerd

Opgelost Openbaar

EXTREMA OUTDOOR BELGIUM

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. V.

Naar: EXTREMA OUTDOOR BELGIUM

29/05/2024

Beste, afgelopen week ben ik naar Extrema outdoor geweest. hier werkte men met een hardcup systeem, waarbij elke beker / blikje een consumptiewaarde (3.75€) heeft. bij vertrek van de avond kon je dit dan inwisselen en kreeg men een QR-code. Met deze QR-code moet je dan naar de site (https://qrrefund.com/) gaan en kan je een terug betaling aanvragen. Gezien we met een grote groep waren en het process toch vrij complex is (contactgegevens, banknummer) hebben we dit op één account gedaan. Nu krijgen we de melding dat ze misbruik vermoeden en dat ze de refund niet uitbetalen. Op hun website hebben ze na het festival ook toegevoegd dat men max 5 mogen terug melden. YOU ARE ALLOWED TO HAND IN A MAXIMUM OF 5 CUPS AT A TIME, MAXIMUM OF 5 TRANSACTIONS PER WEEKEND. Deze melding stond er niet bij de start van het festival. ik zou dan ook graag mijn tickets hebben terug betaald. Bij mij en andere bezoekers van het festival leeft momenteel het volgende. hardcup systeem is win/win voor Extrema : Enkel refund mogelijk via QR-systeem - complex systeem. - veel mensen vergeten dit. - niet iedereen beschikt adhoc over zijn betaalgegevens. Geen inwisseling mogelijk - bv 1 beker + 1 beker = 1 drankje

Bemiddeling door Testaankoop 12 juni 2024

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform