7 weken geleden belde ik opnieuw naar de winkel i.v.m. een klacht over mijn matras.Ze waren deze de week ervoor net komen halen o.w.v. putvorming en hebben er als 'oplossing' een nieuwe drukverdeler in gestoken. Maar na 1 dag (!!) merkte ik opnieuw een put op ter hoogte van mijn bekken. (nu, 7 weken later, zijn het alweer 3 putten in de zachte zones) Hiervoor belde ik naar de winkel. Jullie zeiden me toen dat er diezelfde week iemand zou komen kijken. Ik hoorde 3 weken lang(!) niets dus belde ik zelf terug. Toen werd er mij gezegd dat ik maar zelf rechtstreeks contact moest opnemen met ene Raf. Ik belde deze persoon een aantal keer maar kreeg hem niet vast.Los daarvan vind ik het als klant niet mijn taak om zélf contact op te nemen met iemand van de fabriek. Ik heb mijn matras bij jullie aangekocht wat betekent dat jullie ervoor zouden moeten zorgen dat mijn probleem opgelost geraakt, niet ik.Dit probleem sleept nu al maanden (!) aan! Ik heb oorspronkelijk bij jullie een bed en matras van 3000 euro gekocht omdat ik rugklachten heb. Maar deze klachten zijn helemaal niet verdwenen, om niet te zeggen erger geworden. Ik vind het dan ook niet normaal dat een matras van 800 euro na een jaar (vroeger zelfs) al 3 putten heeft.