Terug

Pure afzetterij en onbeschofte behandeling naar mij toe, de klant

Closed Openbaar

't IJsbeertje/Colors ijs

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. G.

Naar: 't IJsbeertje/Colors ijs

23/09/2023

Beste Roger,ik heb een ijskar laten komen op ons straatfeest 16/9/2023.Er was afgesproken dat er 5 euro per 2 bollen ijs met topping ging betaald worden.Niet iedereen heeft 2 bollen ijs genomen.Sommigen een waterijsje, cornetto, ... Ook hier rekende u 5 euro per ijsje aan en dat was niet de afspraak.U kan dat terugvinden in de mail die ik u gestuurd heb na ons telefonisch contact.Ik heb u na het straatfeest weer gecontacteerd via mail om te zeggen dat uw personeel zich niet aan de afspraak heeft gehouden.Uw personeel heeft zelfs niet opgeschreven wat er exact verkocht is, terwijl ik dat wel heb gevraagd.Zij werkten totaal niet mee, waren onvriendelijk en 1 verkoper gaf de indruk dronken te zijn (dat heb ik verschillende aanwezigen horen zeggen).Na deze mail kreeg ik telefoon van uw medewerker die ronduit onbeleefd was tegen mij.Ik moest de blut met de buil nemen.Ik heb hem vriendelijk uitgelegd wat de afspraak was.Hij zei me dat ik niet goed heb gelezen en ik de mail er maar eens bij moest nemen dan.ik zei tegen hem dat ik zo gewerkt heb met een andere ijskar = zoveel euro per bol met topping, ander ijs aan de prijs op de prijslijst, alles wat verkocht wordt noteren en dan samen zitten om alles te verrekenen.Uw personeel riep tegen mij, via telefoon, dat ik dan vanaf nu maar met andere ijsventers moest samenwerken en hij verbrak het gesprek.Ik heb u nadien weer een e-mail gestuurd.Samen met de mails die verzonden zijn na ons telefonisch contact.We zijn een week verder en ik heb nog geen enkele reactie gehad van u.U geeft hierbij echt de indruk dat het u alleen om het geld te doen is en niet om eerlijkheid, klantvriendelijkheid, ...Ik hoop nog steeds op een reactie van u.Met vriendelijke groeten.

Berichten (1)

A. G.

Naar: 't IJsbeertje/Colors ijs

13/10/2023

Beste,ik heb nog steeds geen reactie ontvangen van u op het bericht dat via Testaankoop is verstuurd op 23/9/2023.Graag had ik reactie van u.MVGAnnemieke


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform