Op 19/05/2022 werd in onze keuken een inductiekookplaat van Whirlpool geïnstalleerd, via Elektro Loeters nv. Bij de aankoop hoorde een verlengde garantie van 3 jaar, aangekocht tegen een meerkost van € 59,00. - 16/12/2022: wij melden aan Loeters nv dat de kookplaat het tijdens het koken met een knal heeft begeven. Diezelfde dag krijgen we een sms van Whirlpool, met bevestiging van een bezoek door een technieker op 21/12/2022.- 19/12/2022: 2de sms van Whirlpool ter bevestiging van de afspraak van 21/12 + melding: Tijdsindicatie en voorwaarden 1 dag eerder via www.whirlpoolbezoek.be- 20/12/2022: bovenstaande website geeft de hele dag door een foutmelding.- 21/12/2022: er daagt geen technieker op. Bij telefonisch contact met de klantendienst krijgen we te horen dat de afspraak - zonder verwittiging - is verplaatst naar 11/01/2023. We dringen aan op vervroeging van die nieuwe datum, om 2 redenen: (1) wij hebben voor niets gezorgd dat er de hele dag iemand thuis was en rekenden erop dat we weer zouden kunnen koken + (2) we zitten volledig zonder fornuis. De telefoniste belooft dat ze dit doorgeeft.- 21/12/2022 (later op de dag): sms van Whirlpool, ter bevestiging van een afspraak op 04/01/2023- 02/01/2023: 2de sms van Whirlpool ter bevestiging van de afspraak van 04/01 + melding: Tijdsindicatie en voorwaarden 1 dag eerder via www.whirlpoolbezoek.be- 03/01/2023: bovenstaande website geeft weer enkel een foutmelding. Uit voorzorg bellen we naar de klantendienst, waar we de melding krijgen dat ook deze afspraak zonder verwittiging is verplaatst, naar 13/01/2023. Ondanks zwaar aandringen worden we niet doorverbonden met een verantwoordelijke van het bedrijf en blijft de telefonist herhalen: Wij kunnen hier niets aan doen. Geen technieker. Geen technieker. Ik kan u niet doorverbinden met iemand van het bedrijf. Na een lang maar zinloos gesprek ontvangen we later die dag een sms van Whirlpool met de bevestiging van een afspraak op 13/01/2023.Wij vragen aan uw bedrijf om zonder verwijlen een nieuw fornuis te komen installeren op ons adres, zodat wij eindelijk weer kunnen koken, ons niet nogmaals in bochten wringen om iemand thuis te hebben gedurende een hele dag waarop niemand komt opdagen. U zal begrijpen dat we de sms'en niet meer geloven en dat onmiddellijke actie van uw kant de enige mogelijke compensatie is voor de ellende en het gebrek aan communicatie die/dat wij tot nu toe hebben meegemaakt met uw bedrijf. De terugbetaling van het bedrag voor extra garantie zou een mooie bijkomende geste zijn.