Mevrouw,Sinds vorig jaar verzorgen wijzelf niet meer de zending van onze welkomstgeschenken maar wordt dit voor ons gedaan door onze partner Gift'in.Normaal gezien heb je hiervoor, na de activatie van je abonnement, een welkomstmail met je login ontvangen voor het platform www.giftin.be. Als de afzender niet als veilig wordt herkend, kan deze ook terecht komen tussen je 'spam-berichten'.De login/Gift'in-identificatienummer die je hiervoor nodig hebt en de te volgen procedure, kan je ook terugvinden in onze welkomstbrief die je per post ontving.Vul op de paginas:www.giftin.be/FidWeb/login.htm?lang=NL je identificatienummer in, klik op Aanmelden en volg de instructies voor het verdere verloop van de registratie. De cadeaubon ter waarde van 80 punten, waarmee je op het platform een geschenk kan kiezen, wordt pas geactiveerd nadat we je eerste abonnementsbijdrage van Eur 2 hebben ontvangen. Wij hebben deze betaling op 05 oktober reeds ontvangen.Je ontving daar normaal gezien opnieuw een mail over ter bevestiging. Na de activatie van je punten krijg je toegang tot het platform en kan je het geschenk van je voorkeur kiezen uit ongeveer 65 voorstellen.Ik hoop je hiermee voldoende te hebben gea¯nformeerd.Mocht je problemen hebben met het activeren van je account of heb je vragen over het bestelde en/of niet geleverde geschenk, twijfel dan niet om de klantendienst hierover te contacteren.Telefoon 056/852504.Mail:contact@giftin.beMet vriendelijke groet,Abonnementendienst.