Terug

Pakketje niet ontvangen

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

G. V.

Naar: bol.com

30/10/2018

Ik heb een iphone besteld bij bol.com. Deze is nooit toegekomen maar er staat wel op de track and trace geleverd. Zelf heb ik al verschillende keren bol.com gecontacteerd zij hebben een onderzoek gedaan. De bezorger van postnl zegt dat hij het afgegeven heeft. Ik heb nog altijd niets ontvangen ondertussen ben ik al naar de politie geweest. Ik heb zelf het document gekregen met de handtekening die zogenaamd gezet is maar dit is mijn handtekening niet eens.

Berichten (2)

bol.com

Naar: G. V.

30/10/2018

---- Original Message ---- From klachtenbox@test-aankoop.be To klantenservice@bol.com Subject Klacht: Pakketje niet ontvangen (CPTBE00539774-66) Date Tue, 30 Oct 2018 08:47::19 GMT Klacht: Pakketje niet ontvangen (CPTBE00539774-66) U hebt een klacht ontvangen van glenn vervacke Beheerd via Over ons Pakketje niet ontvangen BOL.COM Naam van de klant glenn vervacke Referentie klant BOL.COM 4942547120 Adres klant Diepestraat 7 8570, ANZEGEM Beschrijving van de klacht Ik heb een iphone besteld bij bol.com. Deze is nooit toegekomen maar er staat wel op de track and trace geleverd. Zelf heb ik al verschillende keren bol.com gecontacteerd zij hebben een onderzoek gedaan. De bezorger van postnl zegt dat hij het afgegeven heeft. Ik heb nog altijd niets ontvangen ondertussen ben ik al naar de politie geweest. Ik heb zelf het document gekregen met de handtekening die zogenaamd gezet is maar dit is mijn handtekening niet eens. Gewenste oplossing Ik zou graag mijn geld teruggebben het gaat hier maar liefst over 690 euro. Betwist bedrag ¬ 690,00 Aankoopkanaal Online Bewijsstukken Geen documenten bijgevoegd Opmerkingen: Deze klacht is niet gemodereerd door Test-Aankoop en er zijn geen advocaten betrokken bij deze klacht. Deze klacht is publiek Klachten kunnen door de abonnee op elk moment publiek of privé gemaakt worden. Indien de klacht gemarkeerd is als privé, kan niemand de informatie bekijken op onze website. Bekijk de klacht . Bekijk alle publieke klachten op ons Klachtenbord . Gelieve op de normale manier te antwoorden op deze e-mail. Gelieve onderstaande ticket-code ongewijzigd te laten. CPTBE00539774-66 Vriendelijke groeten, Test-Aankoop

bol.com

Naar: G. V.

30/10/2018

Beste Test-Aankoop, Naar aanleiding van de melding die dhr. Vervacke bij ons heeft gedaan dat hij de bestelde iPhone niet heeft ontvangen, terwijl de Track Trace code aangeeft dat de iPhone wel zou zijn bezorgd is er een onderzoek aangevraagd bij PostNL. Uit dit onderzoek is vervolgens gebleken dat het pakket wel is afgeleverd op het bezorgadres en dat hierbij ook een handtekening bekend is waarmee het pakket in ontvangst is genomen. Aangezien meneer Vervacke aangeeft dat dit niet zijn handtekening is hebben wij vervolgens nog aangeraden in dat geval aangifte te doen bij de politie. Ik kan opmaken uit de ontvangen mail dat dit reeds gedaan is. Vanuit bol.com kunnen wij nu ook niets meer doen. PostNL geeft aan na onderzoek dat het pakket is afgeleverd en dat hier voor is getekend. Wat er vervolgens gedaan kan worden is aangifte bij politie in verband met vermissing van goederen. De frustratie van meneer is heel begrijpelijk, alleen is het wel zo dat wij echt geen andere mogelijkheden hebben om dit op te lossen.Met vriendelijke groet,Chrisbol.com klantenservicewww.bol.comAls je vraag hiermee nog niet voldoende is beantwoord, dan kun je dit aangeven in antwoord op dit bericht.---- Original Message ---- [:www.test-aankoop.be/klagen/gebruiksvoorwaarden] [:www.test-aankoop.be/nt/nc/institutioneelrivacy]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform