Bestelling na 7 dagen nog steeds niet ontvangen

TELENET Liersesteenweg 4, MECHELEN


Deze klacht is Publiek

  • Y. K. Aan TELENET

    Pakket (iPhone 11 64GB) met Track&Trace is na 7 dagen nog steeds niet geleverd. Eerst een mail aangekregen dat dit vrijdag geleverd zou worden, dan een mail aangekregen dat dit met vertraging geleverd zou worden op zaterdag. Als ik nu ga kijken krijg ik al 5 dagen "bezorgmoment onbekend" te zien. Heb al naar PostNL gebeld en zij zeggen me dat ik contact op moet nemen met de afzender (Telenet dus) omdat het pakket vaststaat in hun depot. Dit heb ik inmiddels al enkele keren gedaan en zij weten ook niet waar mijn pakket is en wanneer het aankomt. Bij Telenet zeggen ze steeds dat ze "een case aanmaken en dat ik geduld moet hebben en ze mij gaan contacteren". Ik heb ook al een mail gestuurd naar abohomedelivery@telenetgroup.be zonder antwoord. Maandag heb ik voor de eerste keer contact gehad met Telenet en nog steeds ben ik niet gecontacteerd geweest. Ik heb meer dan 700 euro betaald voor een product dat ik nog steeds niet ontvangen heb.

    Omschrijving van uw klacht

    Pakket (iPhone 11 64GB) met Track&Trace is na 7 dagen nog steeds niet geleverd. Eerst een mail aangekregen dat dit vrijdag geleverd zou worden, dan een mail aangekregen dat dit met vertraging geleverd zou worden op zaterdag. Als ik nu ga kijken krijg ik al 5 dagen "bezorgmoment onbekend" te zien. Heb al naar PostNL gebeld en zij zeggen me dat ik contact op moet nemen met de afzender (Telenet dus) omdat het pakket vaststaat in hun depot. Dit heb ik inmiddels al enkele keren gedaan en zij weten ook niet waar mijn pakket is en wanneer het aankomt. Bij Telenet zeggen ze steeds dat ze "een case aanmaken en dat ik geduld moet hebben en ze mij gaan contacteren". Ik heb ook al een mail gestuurd naar abohomedelivery@telenetgroup.be zonder antwoord. Maandag heb ik voor de eerste keer contact gehad met Telenet en nog steeds ben ik niet gecontacteerd geweest. Ik heb meer dan 700 euro betaald voor een product dat ik nog steeds niet ontvangen heb.

    Gewenste oplossing

    Zo snel mogelijk bezorging van mijn iPhone 11 en eventuele compensatie voor de slechte afhandeling hiervan

    Bijgevoegde documenten
    • Document
    • Document

Hulp nodig?

Bel ons op 02 892 37 05

Maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 - 13u tot 17u (vrijdag tot 16u)