Terug

Pskje niet bezorgd

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. P.

Naar: Megekko

08/10/2025

Bij deze nogmaals allemaal samengevoegd . U verteld mij dat u de conclusie van de vervoerder volgt , en dit klopt al niet want de vervoerder erkent dat er een fout is gebeurd en is een leugen dat ik zou gewntwoord hebben , waarom tekent hij dan zelf af met bus als ik Heb geantwoord slaat nergens op . Bij deze heb ik al een officiële klacht ingediend bij testaankoop en ECC belgië . Alsook heb ik een raadsman gecontacteerd maar die maande me aan om nog een paar dagen geduld te hebben en jullie te laten reageren met een oplossing . Bij deze al mijn berichten van post NL jullie vervoerder notaben waarin ze uitdrukkelijk melden er een fout is gebeurd en dus jullie verhaal helemaal niet klopt en mij juridisch enkel sterker maakt . Jullie kunnen het gel terug halen bij post NL … en ik ben zogenaamd de sjaak . Nou dat kan echt niet en dit zal ik absoluut niet zo laten , en als Er daadwerkelijk een rechtzaak zal komen zal ik niet zo inschikkelijk zijn als ik nu ben

Berichten (1)

C. P.

Naar: Megekko

08/10/2025

Bij deze vraag ik u vriendelijk het probleem op te lossen en mij alsnog de videokaart op te sturen of een terugbetaling . Ik heb alle bewijs van post NL verzameld indien het tot een rechtzaak komt . Waarin uitdrukkelijk staat dat ze de fout erkennen en de vervoerder zelf heeft afgetekend en het pakket onbeheerd heeft achtergelaten . Ik was niet thuis en kan dus onmogelijk hebben opengedaan en bezorgers lopen alle bellen af om Toch binnen te geraken ook al meegemaakt . Post NL erkent dua het probleem en werd intern besproken en de chauffeur heeft zelf een berisping gekregen en daar heb ik allemaal bewijs van . Het pakket moest geleverd worden bij de kapper dat is mijn buurman en hij tekent normaal af voor de pakketjes ook dit werd niet gedaan en dus gewoon achtergelaten . Jullie als afzender hebben een contract met post NL en jullie moeten dit dus verder afhandelen . Maar daar kan ik de dupe niet van zijn . Bij deze verwacht ik zo snel mogelijk een oplossing f er komen verdere stappen . Mvg


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform