Terug

Protesteren van facturen

Opgelost Openbaar

CompuFit bvba - CGM Belgium

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

T. L.

Naar: CompuFit bvba - CGM Belgium

09/07/2020

Geachte,Sept. 2019 de zoveelste 'bug' in het administratiesysteem van Compufit. Hierdoor zijn er meer dan 200 behandelingen foutief of niet gekoppeld aan de juiste ereloonnota. De fout wordt erkent door de MANAGER Lieven De meester van CompuFit doch heeft hij nooit een oplossing aangeboden. Hierdoor hebben wij zeer veel misnoegde patiënten over de vloer gekregen, gefrustreerde collega's maar ook enorm veel werk om dit zelf in orde te maken vermits CompuFit weigerde ons verder te helpen.De financiële bug zorgde voor een groot wantrouwen in het systeem. Daarbij kwam ook steeds het probleem dat onze agendaconfiguratie werd gewijzigd na een update van CompuFit. Hierdoor werden foute afspraken gemaakt door patiënten via het online platform. Ook dit zorgde voor heel wat frustraties bij de patiënten en bij mijn collega's.CompuFit weigerde ons te helpen en vertelde dat deze tussenkomst in regie zou worden aangerekend.Geen 'support' van hen ondanks hun software het keer op keer laat afweten.Wij hebben aangestuurd op een minnelijke schikking door de facturen voor support de crediteren voor KW3&4 2019.In januari 2020 hebben we wederom gevraagd naar een oplossing om 2019 af te sluiten doch krijgen we geen antwoord van CompuFit noch van MANAGER Lieven De Meester.Wat hij wel doet is het support team opdracht geven om mijn praktijk niet verder te helpen.Facturen sturen doen ze wel ondanks we via een aangetekend schrijven deze facturen betwisten.NOOT: in 2018 hebben we meer dan 250 mails moeten versturen ivm met problemen met COMPUFIT.Wij zouden graag een correcte factuur ontvangen inclusief creditnota's zodat wij verder kunnen.Wij hebben immers meer dan 20u zelf moeten investeren in het oplossen van de financiële administratie veroorzaakt door Compufit en door de nalatigheid van MANAGER Lieven De Meester.Een schadevergoeding vragen doen we niet ondanks deze wel niet zou misstaan zeker wanneer je als bedrijf CRM belangrijk acht.Mijn contactpersoon binnen CompuFit is op de hoogte van deze gang van zaken en geeft me gelijk. Helaas mag zij in dit dossier niet optreden. Ze laten dit liever over aan MANAGER Lieven De Meester maar hij doet er niets mee.Vorige week ontvingen we een factuur voor een service die ze zouden gaan leveren tem maart 2021. Dit willen wij niet. Wij willen de samenwerking met CompuFit onmiddelijk stopzetten. Wij zijn deze onprofessionele manier van werken grondig beuConstructieve groeten,Tim LAMENS

Berichten (1)

CompuFit bvba - CGM Belgium

Naar: T. L.

10/07/2020

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform