Terug

Procedurefout Boarding personeel

Closed Openbaar

Aviapartner

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

N. V.

Naar: Aviapartner

18/01/2024

Op 4/01/2024 zouden mijn moeder en ik naar Antalya vliegen (SunExpress, XQ551). Het personeel aan de boardingdesk scheurde en registreerde onze boardingpasses, en zag er vervolgens niet op toe dat we ook werkelijk in het vliegtuig stapten. (Wij zijn onervaren reizigers, mijn moeder zit in een rolstoel). Daardoor vertrok onze bagage naar Antalya, terwijl wij nog aan de gate zaten, in de boarding area. Ernstige fout van het Avia personeel, dat erop moet toezien dat mensen die op de PIL staan, ook daadwerkelijk aan boord gaan. Security compromised. (Wat als ik een terrorist was geweest die twee koffers met gevaarlijke inhoud opstuurde ? )Op geen enkel ogenblik erkende Aviapartner dat ze een fout gemaakt hadden. We moesten een nieuw ticket kopen om de dag erna te vliegen. Hiervoor wil ik graag op zijn minst een refund.We kregen een taxivoucher om naar huis te rijden, de dag erna terug naar de luchthaven. Het personeel gaf verkeerde info, waardoor we de taxi alsnog moesten betalen.Ik vroeg een copie van de mail die door Aviapartner naar Antalya was gestuurd, en die tot doel had onze bagage van de band te halen, en veilig te stellen tot de dag erna. Na weigering moest ik aandringen om een copie te krijgen.Ik stuurde mails naar Blake Sclanders, Bertrand Vandenbroeck, Richard Prince, geen enkele reactie.Kunt u mij laten weten wat ik moet doen om gehoor te krijgen voor deze claim ?

Berichten (1)

Aviapartner

Naar: N. V.

18/01/2024

Dear Passenger,Thank you for contacting our Lost and Found department.We would like to confirm that your e-mail was well received.We will respond to you with more information as soon as possible!Kind regardsLost and found team.SecuritasGeachte passagier,Bedankt om contact op te nemen met Lost and Found.We hebben uw e-mail goed ontvangen.We doen ons best om u zo spoedig mogelijk te antwoorden.Vriendelijke groetenLost and Found team.SecuritasCher passager,Merci d'avoir contacté notre service Lost and Found.Nous aimerions vous confirmer que nous avons bien reçu votre courrier.Nous allons prendre soin de votre courrier et vous contacter avec plus d'informations dès que possible!CordialementLost and Found team.Securitas[s:outlook.office365.com/mail/baggagebrupax@Welcomeservices.be/options/mail/automaticReplies/automaticRepliesOption] Welcome! Baggage Services Brussels Airport


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform