Terug

Problemen voor terugbetaling en retourneren

Closed Openbaar

Drawelry

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. A.

Naar: Drawelry

28/02/2024

Beste,Ik bestelde online een mooi lichtgevend plakaat met men naam op. Bij levering bleek dit al niet te werken , zeer onprofessioneel gemaakt, amateurs dus. Op hun site staat duidelijk gratis retourneren. En nu willen ze mij een nieuwe sturen ( waarvan ik dan nog eens de verzendkosten zou moeten betalen) maar ik wil helemaal geen nieuwe want dit is pure rommel. Ik denk dat ik al zeker 20 mails heb gestuurd en ze blijven rond de pot draaien. Ik zou gwn grg mijn geld terug willen.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform