Beste,- 4/11/23 : product (= espressomachine ) verzonden-10/11/23 Philips Consumer Care : product ontvangen-16/11/23 Philips Consumer Care : reparatie duurt langer-22/11/23 reparatie betaald : € 177,92-24/11/23 product nog niet ontvangen-29/11/23 product terug bij E-care-21/12/23 telefonisch contact : mr. Ott gaat fysiek op zoek naar product-9/01/24 mail E-care met melding : uw product ontvangen met dezelfde klacht ?-09/01/24 telefonisch contact waarbij gemeld wordt dat het product omgeruild zal worden. Zal per mail bevestigd worden-10/01/24 mail met omruilvoorstel-12/01/24 antwoord aan E-care waarom voorstel niet aanvaardbaar is-15/01/24 Philips Consumer Care : hebben nog een week nodig om uw product te repareren ?-18/01/24 omruilvoorstel eerste herinnering-18/01/24 antwoord aan E-care-19/01/24 telefonisch contact. Gevraagd om op nieuwe mail te wachten. Gaan nog eens bekijken.-26/01/24 omruilvoorstel laatste herinnering Reeds 3 maand zonder espressomachine. Worden aan het lijntje gehouden en op onverantwoorde kosten gejaagd.