Terug

Problemen teruggave espressomachine machine

Opgelost Openbaar

E-Care Reverse Logistics BV

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. M.

Naar: E-Care Reverse Logistics BV

02/02/2024

Beste,- 4/11/23 : product (= espressomachine ) verzonden-10/11/23 Philips Consumer Care : product ontvangen-16/11/23 Philips Consumer Care : reparatie duurt langer-22/11/23 reparatie betaald : € 177,92-24/11/23 product nog niet ontvangen-29/11/23 product terug bij E-care-21/12/23 telefonisch contact : mr. Ott gaat fysiek op zoek naar product-9/01/24 mail E-care met melding : uw product ontvangen met dezelfde klacht ?-09/01/24 telefonisch contact waarbij gemeld wordt dat het product omgeruild zal worden. Zal per mail bevestigd worden-10/01/24 mail met omruilvoorstel-12/01/24 antwoord aan E-care waarom voorstel niet aanvaardbaar is-15/01/24 Philips Consumer Care : hebben nog een week nodig om uw product te repareren ?-18/01/24 omruilvoorstel eerste herinnering-18/01/24 antwoord aan E-care-19/01/24 telefonisch contact. Gevraagd om op nieuwe mail te wachten. Gaan nog eens bekijken.-26/01/24 omruilvoorstel laatste herinnering Reeds 3 maand zonder espressomachine. Worden aan het lijntje gehouden en op onverantwoorde kosten gejaagd.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform