Beste,Ik ging van 19/08-25/08 op vakantie naar Dubai.Wij gingen een auto huren op de luchthaven via Carjet.Ik had deze besteld en een voorschot betaald + een platina verzekering genomen en ook op voorhand betaald.Wij komen toe op de luchthaven, gaan naar Carjet.Zij vroegen een creditcard. Ik had een creditcard van mijn mama, dit omdat mijn vriend en ik geen creditcard hadden op onze naam. Wij konden de auto niet huren omdat deze kaart niet op de naam van mijn vriend stond. Wij werden gewoon weggestuurd. Ik vroeg of ik mijn geld kon terugkrijgen en zij vertelde dat ik een mail moest sturen naar Carjet.Dit dee ik dus ook gisteren. Ik kreeg een mail terug dat ik mijn geld niet kan terug krijgen omdat ik de boeking niet optijd heb geannuleerd. Er is mij ook nooit gezegd geweest dat ik deze boeking moest annuleren. Enkel dat ik een mail moest sturen naar de klantendienst.Bij deze eis ik dus dat ik mijn geld terug krijg.