Beste Ik bestelde 2 paar sandalen bij Clarks.eu, waarvan 1 paar werd teruggestuurd. Namelijk model Kaylin 60 2part, dames met HS code 64039991 twv 59,97 euro.De retouraanvraag gebeurde op 3/10, op 7/10 werd deze in het B-post afhaalpunt afgeleverd.Op dinsdag 11/10 werd deze door Bpost gesorteerd en dit is de laatste update van mijn pakje. Het pakje is dus waarschijnlijk verloren gegaan.Ik heb contact opgenomen met Clarks omdat zij het contract met de pakjesdienst zijn aangegaan. Via hun helpdesk heb ik op 17/10 een bericht ingediend waarop ik op 18/10 antwoord kreeg: ' We hebben uw verzoek doorgestuurd naar het relevante team om het verder na te kijken. Wanneer we feedback van hen krijgen, houden we u op de hoogte.'Tot op heden nog steeds geen antwoord maar ik heb wel al zelf op 26/10 en 2/11 een update gevraagd of een telefoonnummer om hen zo te bereiken.Kunt u mij hierin verder helpen wat ik als klant nog kan doen?Ik vond op internet al verschillene gelijkaardige klachten waarop ze telken doorverwijzen naar hun sociale media maar daar vangen de mensen bot.