Ik heb in maart 2022 een slow cabin geboekt voor twee nachten bij slowcabins.com voor mijn echtgenote haar verjaardag. Ik had hiervoor twee cadeaubons aangekocht (één voor elke nacht, gezien je minmaal 2 nachten moest boeken en de cadeaubons slechts 1 nacht geldig zijn). Tijdens de boeking had ik aangegeven dat ik twee cadeaubons had maar dat ik er slechts één kon ingeven. Ik moest dus op het moment van de online boeking één nacht betalen (omdat het niet anders ging), wat ik ook deed - in de veronderstelling dat men mij de tweede nacht zou terugbetalen wanneer ze zouden lezen in mijn commentarenveld dat ik twee cadeaubons wou ingeven.Op 2 juni stelde ik vast dat ik nog steeds geen terugbetaling had gekregen en ook geen reactie, en dus nam ik opnieuw contact met slowcabins.com (met de zaakvoerder, Wim Maervoet) met de vraag om mijn twee cadeaubons als één te beschouwen en dus de facto één nacht terugbetaald te krijgen. Na veel aandringen kreeg ik op 16 juni eindelijk antwoord dat hij twee cadeaubons had samengevoegd tot één cadeaubon en ik dus een nieuwe code kon gebruiken bij het boeken. Ik gaf toen aan dat dat niet de bedoeling was gezien ik reeds geboekt had en ik dus ook al een betaling had gedaan maar sindsdien ontbreekt elke respons. Ik heb verscheidene mails gestuurd maar geen antwoord meer gekregen.