Beste,Ik bestelde 2 zetelhoezen die ik terugstuurde daar deze te klein waren.Op 23/1 ontving ik een mail waarin beweerd werd dat de hoezen niet in originele staat teruggestuurd waren en dat er slechts 25% terugbetaald zou worden.Op 24/1 ontving ik per mail bevestiging dat mijn verzendkosten van 16,40 euro volledig terugbetaald zouden worden. Deze heb ik tot op heden niet terugbetaald gekregen!Op 24/1 ook een mail waarin mij de keuze gelaten werd om 25% terugbetaald te krijgen van de hoes van 54,95 euro of dat u de hoes gratis zou terugsturen. Ik vroeg de hoes gewoon terug naar mij te sturen. Maar sindsdien weigerde u elk contact. Ik ontving geen antwoord meer op mijn mails, noch de terugbetaling waar ik recht op heb, noch de zogezegde beschadigde hoes.Gelieve de op 24/1 beloofde terugbetaling van de verzendkosten van 16,40 terug te betalen en mij de hoes gratis terug te sturen of deze volledig terug te betalen. Ook word ik graag schriftelijk en concreet op de hoogte gebracht van wanneer ik welke terugbetaling / hoes zal ontvangen evenals het verder verloop van mijn klacht.Dank bij voorbaat!