Terug

Problemen terug betaling

Closed Openbaar

Lotus Travel

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. D.

Naar: Lotus Travel

09/05/2022

wij hebben op 19/12/2019 een reis geboekt naar Turkije bij reisbureau Lotus Travel in Hove, op 19 december 2019 hebben wij een voorschot betaald van €600,00, het resterende bedrag moesten we voor 07/04/2020 betalen.de corona pandemie is dan uitgebroken en na contact te hebben gehad hebben wij ons resterende bedrag volledig betaald aan lotus travel in de hoop dat ons reis wel zou kunnen doorgaan. uiteindelijk is de reis niet kunnen doorgaan door de pandemie en vroegen wij ons geld terug €1673,00 in totaal. Ze had da zo genoteerd en wij zouden ons geld een jaar en half na oorspronkelijk vertrekdatum terug ontvangen, dat zou dan november 2021 geweest zijn. Tot op heden nog steeds niets ontvangen en we kunnen het reisbureau niet meer bereiken, ze neemt haar telefoon niet meer op, belt niet terug, smst niet terug, mailt niet terug. Op de locatie zelf in Hove waar ze zat, zit ze niet meer omdat ze van thuis uit werkt nu, maar wij kunnen ze dus langs geen kanten meer bereiken... Lotus Travel heeft via Corendon geboekt dus met Corendon heb ik ook al contact gezocht en die wisten mij te zeggen dat Lotus Travel niet failliet is dus dat Lotus Travel dan ook instaat voor de terug betaling. Maar de dame in kwestie is voor ons onbereikbaar, ondertussen wachten wij nog steeds op ons geld..


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform