Eigenaarscode: 7173OYBeste Laetitia Pelfrene,Wij danken u voor uw geduld in de behandeling van uw nieuw aangedragen elementen.Onze expert heeft op basis van de foto's van Nacho vast kunnen stellen dat het een Fragmentation du Processus Coronoa¯de Médial betreft, hetgeen overeenkomt met de LPC die uw dierenarts heeft vastgesteld.Fragmentatie van de mediale processus coronoideusis bij naam genoemd in de van toepassing zijnde algemene voorwaardenonderHoofdstuk 2 - C Uitsluitingen:Zijn eveneens uitgesloten: De uitgaven voor alle lichamelijke afwijkingen, erfelijke en/of aangeboren pathologie en de gevolgen, met inbegrip van de gevallen van entropion (naar binnen omgeslagen rand van het ooglid), ectropion (naar buiten omgeslagen rand van het ooglid), coxofemorale dysplasie, ontwikkelingsstoornissen in het ellebooggewricht (losse processus anconeus), osteochondritis, osteochondritis dissecans, fragmentatie van de mediale processus coronoa¯deus, gewrichtsincongruentie), mediale luxaties van de patella, inclusief de kosten voor opsporing van deze ziektebeeldenEen kopie van de toepasselijke Algemene Voorwaardenkan u in bijlage terugvinden.Ten gevolge vandeze vaststelling, bevestigen wij u dat SantéVet, anders dan de diagnosekosten die inmiddels vergoed zijn, u de meerkosten met betrekkingtot deFragmentatie van de mediale processus coronoideus van Nachohelaas niet terug kan betalen.Vanzelfsprekend staan wij voor u klaar om u te begeleiden met andere gezondheidskosten voor Nacho volgens de voorwaarden van uw contract. Wij wensen hem een spoedig herstel.Wij danken u voor uw vertrouwen en wijblijven tot uw beschikking voor verdere informatie. Samen zorgen wij voor uwhuisdier. Johan,Klantenservice SantévetHeeft u een vraag? Kijk bij onze veelgestelde vragen • FAQBrenguw familie en vrienden aan!Met de promotiecode PARNL40krijgenzij het Familie- en VriendenvoordeelIndien u niet tevreden bent met deaard van het gegeven antwoord, kan u tussenkomst vragen van deVerantwoordelijke Klachtafhandeling op het volgende adres: VETASSUR -SANTEVET ter attentie van de Verantwoordelijke Klachtafhandeling - Louizalaan, 523 - 1050 BRUXELLESKijk op onze website www.santevet.beSantéVet Louizalaan 523 1050 BRUSSELTél. +32(0)2.613.16.48Fax +32(0)2.669.77.19Lemar. 2 févr. 2021 à10:27, Klantenservice contact@santevet.be a écrit:Eigenaarscode: 7173OYBeste Laetitia Pelfrene,Wij hebben in goede orde uw klacht bij Test Aankoop ontvangen na behandeling van uw eerdere email d.d. 19/01/2021. In navolging van ons antwoord op 01/02/2021 en dat in deze bijlagen nieuwe elementen zitten, hebben wij uw dossiervoorgelegd aan onze expert.Zodra onze expert duidelijkheid heeft gegeven in uw dossier, zal u daarop een retour krijgen. Op dit moment ligt de behandeltijd op ongeveer 3 weken.Wij danken uvoor uw vertrouwen en wij blijven tot uw beschikking voor verdere informatie.Samen zorgen wij voor uw huisdier.JohanKlantenserviceSantévetHeeft u een vraag? Kijk bij onze veelgestelde vragen • FAQKijk op onze website www.santevet.beSantéVet Louizalaan 523 1050 BRUSSELTél. +32(0)2.613.16.48Fax +32(0)2.669.77.19Lemar. 26 janv. 2021 à12:37, klachtenbox@test-aankoop.be a écrit: