Terug

Problemen terug betaling

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. P.

Naar: SantéVet

26/01/2021

Beste,Wij zijn reeds 3 jaar klant bij SantéVet. We zijn altijd goed geholpen geweest als het over kleine bedragen gaat. Nu is onze hond geopereerd geweest aan haar linker elleboog omdat daar een loszittend stukje bot teruggevonden was. De foto’s en CT scan zijn hiervan voor de helft terugbetaald zoals vermeld in ons contract. De operatie kost daarentegen willen ze niet in tussenkomen. Waarom? Omdat het volgens hun een erfelijke of genetische aandoening is. Na heel goed te hebben gebabbeld met de chirurg van onze hond is er gebleken dat het nergens is bewezen dat huidige aandoening bij onze ras hond genetisch of erfelijk zou zijn. Dit zou enkel het geval zijn bij een labrador en wij hebben een stafford. Toch de betalingsaanvraag ingediend met een mail waarin ik alle informatie zet en achter enige bewijzen vraag om hun te kunnen verantwoorden dat ze dit niet willen terugbetalen. Na een week een automatische mail terug gekregen dat huidige aanvraag is afgewezen en geen verdere uitleg! Ik vind dit totaal klant onvriendelijk en op deze manier zie ik niet in waarom ik een verzekering bij hun zou laten verder lopen. Zodra het over een hoog bedrag gaat laten ze de klanten aan hun lot over!

Berichten (3)

SantéVet

Naar: L. P.

26/01/2021

A l'attention de nos clients FrançaisBonjour,Nous vous confirmons la bonne réception de votre email.Nos équipes vous apporteront une réponse dans les meilleurs délais.→Pour les demandes de remboursement, privilégiezvotre espace clientoul'application mobile.Ensemble prenons soin de votre animal.L'équipe SantéVetVos données personnelles sont recueillies et traitées pour la gestion de cette demande et dans le cadre de notre relation commerciale. Elles sont destinées aux entités du groupe La compagnie des Animaux et peuvent etre transmises aux assureurs et prestataires concernés. Elles sont conservées pendant toute la durée nécessaire à l'exécution de votre contrat, en référence aux délais de prescription. Vous bénéficiez d'un droit d'accès, de rectification, de portabilité, d'effacement ou d'opposition (dans les cas prévus par la loi). Pour exercer vos droits ou pour toute autre question relative à vos données personnelles, vous pouvez contacter notre Délégué à la protection des données à l'adresse dpo@santevet.com.A l'attention de nos clients Belges FrancophonesBonjour,Nous vous confirmons la bonne réception de votre email.Nos équipes vous apporteront une réponse dans les meilleurs délais.→Pour les demandes de remboursement, privilégiezvotre espace clientoul'application mobile.Nous restons à votre disposition pour toute question.Ensemble prenons soin de votre animal.L'équipe SantéVetAan onze Vlaamse klantenBeste,In het kader van de strijd tegen COVID-19 beschermt SantéVet haar werknemers door veiligheidsmaatregelen toe te passen die door de overheid voorgeschreven zijn. Om aan uw verwachtingen te kunnen blijven voldoen in deze uitzonderlijke situatie, heeft SantéVet thuiswerken voor zijn medewerkers geoganiseerd.→Voor uw terugbetalingsaanvragen, doe dit zoveel als mogelijk viauw klantenzone. Uw verzoeken zullen zeker door onze afdelingen worden behandeld. Het kan echter zijn dat wij, door overmacht, vertragingen gaan ondervinden.→Heeft u een vraag?Stel deze aancontact@santevet.beom een lange wachttijd aan de telefoon te vermijden.Wij blijven tot uw beschikking voor verdere informatie.Samen zorgen wij voor uw huisdier.Team SantéVetA la atención de nuestros estimados clientesApreciado/a,Hemos recibido tu correo electrónico correctamente. Te responderemos a la mayor brevedad posible.→Para enviarnos solicitudes de reembolso, accede a tuEspacio Cliente. Las solicitudes serán tratadas desde su recepción en un plazo de 48 horas.→Para cualquier duda o preguntaescríbenos ainfo@santevet.esollámanos al 93 181 69 56, dentro de nuestro horario, de lunes a viernes de 9h a 17Agradecemos tu confianza y estamos a tu disposición para cualquier consulta.Juntos cuidamos de tu mascotaEl Equipo SantéVet-- Kijk op onze website www.santevet.beSantéVet Louizalaan 523 1050 BRUSSELTél. +32(0)2.613.16.48Fax +32(0)2.669.77.19

SantéVet

Naar: L. P.

02/02/2021

Eigenaarscode 7173OYBeste Laetitia Pelfrene,Wij hebben in goede orde uw klacht bij Test Aankoop ontvangen nabehandeling van uw eerdere email d.d. 19/01/2021. In navolging van onsantwoord op 01/02/2021 en dat in deze bijlagen nieuwe elementen zitten,hebben wij uw dossier voorgelegd aan onze expert.Zodra onze expert duidelijkheid heeft gegeven in uw dossier, zal u daaropeen retour krijgen. Op dit moment ligt de behandeltijd op ongeveer 3 weken.Wij danken u voor uw vertrouwen en wij blijven tot uw beschikking voorverdere informatie. Samen zorgen wij voor uw huisdier.JohanKlantenservice Santévet*Heeft u een vraag?* Kijk bij onze veelgestelde vragen • FAQKijk op onze website www.santevet.be*SantéVet* Louizalaan 523 1050 BRUSSELTél. +32(0)2.613.16.48Fax +32(0)2.669.77.19Le mar. 26 janv. 2021 à 12:37, a écrit

SantéVet

Naar: L. P.

18/02/2021

Eigenaarscode: 7173OYBeste Laetitia Pelfrene,Wij danken u voor uw geduld in de behandeling van uw nieuw aangedragen elementen.Onze expert heeft op basis van de foto's van Nacho vast kunnen stellen dat het een Fragmentation du Processus Coronoa¯de Médial betreft, hetgeen overeenkomt met de LPC die uw dierenarts heeft vastgesteld.Fragmentatie van de mediale processus coronoideusis bij naam genoemd in de van toepassing zijnde algemene voorwaardenonderHoofdstuk 2 - C Uitsluitingen:Zijn eveneens uitgesloten: De uitgaven voor alle lichamelijke afwijkingen, erfelijke en/of aangeboren pathologie en de gevolgen, met inbegrip van de gevallen van entropion (naar binnen omgeslagen rand van het ooglid), ectropion (naar buiten omgeslagen rand van het ooglid), coxofemorale dysplasie, ontwikkelingsstoornissen in het ellebooggewricht (losse processus anconeus), osteochondritis, osteochondritis dissecans, fragmentatie van de mediale processus coronoa¯deus, gewrichtsincongruentie), mediale luxaties van de patella, inclusief de kosten voor opsporing van deze ziektebeeldenEen kopie van de toepasselijke Algemene Voorwaardenkan u in bijlage terugvinden.Ten gevolge vandeze vaststelling, bevestigen wij u dat SantéVet, anders dan de diagnosekosten die inmiddels vergoed zijn, u de meerkosten met betrekkingtot deFragmentatie van de mediale processus coronoideus van Nachohelaas niet terug kan betalen.Vanzelfsprekend staan wij voor u klaar om u te begeleiden met andere gezondheidskosten voor Nacho volgens de voorwaarden van uw contract. Wij wensen hem een spoedig herstel.Wij danken u voor uw vertrouwen en wijblijven tot uw beschikking voor verdere informatie. Samen zorgen wij voor uwhuisdier. Johan,Klantenservice SantévetHeeft u een vraag? Kijk bij onze veelgestelde vragen • FAQBrenguw familie en vrienden aan!Met de promotiecode PARNL40krijgenzij het Familie- en VriendenvoordeelIndien u niet tevreden bent met deaard van het gegeven antwoord, kan u tussenkomst vragen van deVerantwoordelijke Klachtafhandeling op het volgende adres: VETASSUR -SANTEVET ter attentie van de Verantwoordelijke Klachtafhandeling - Louizalaan, 523 - 1050 BRUXELLESKijk op onze website www.santevet.beSantéVet Louizalaan 523 1050 BRUSSELTél. +32(0)2.613.16.48Fax +32(0)2.669.77.19Lemar. 2 févr. 2021 à10:27, Klantenservice contact@santevet.be a écrit:Eigenaarscode: 7173OYBeste Laetitia Pelfrene,Wij hebben in goede orde uw klacht bij Test Aankoop ontvangen na behandeling van uw eerdere email d.d. 19/01/2021. In navolging van ons antwoord op 01/02/2021 en dat in deze bijlagen nieuwe elementen zitten, hebben wij uw dossiervoorgelegd aan onze expert.Zodra onze expert duidelijkheid heeft gegeven in uw dossier, zal u daarop een retour krijgen. Op dit moment ligt de behandeltijd op ongeveer 3 weken.Wij danken uvoor uw vertrouwen en wij blijven tot uw beschikking voor verdere informatie.Samen zorgen wij voor uw huisdier.JohanKlantenserviceSantévetHeeft u een vraag? Kijk bij onze veelgestelde vragen • FAQKijk op onze website www.santevet.beSantéVet Louizalaan 523 1050 BRUSSELTél. +32(0)2.613.16.48Fax +32(0)2.669.77.19Lemar. 26 janv. 2021 à12:37, klachtenbox@test-aankoop.be a écrit:


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform