Terug

Problemen stopzetting abonnement

Closed Openbaar

Getty images

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

T. V.

Naar: Getty images

19/12/2023

Beste,Op 29/04/2023 had ik mij ingeschreven op de website Istockphoto.com (dochter bedrijf van Getty Images) voor een gratis proefperiode (duur: 1 maand). Welke stilzwijgend verlengd werd en waardoor ik vasthang aan een jaarabonnement die mij maandelijk 74,20 euro kost. Na verschillende pogingen om dit stop te zetten en de kosten die reeds in rekening werden gebracht terug te krijgen, is mij dit nog steeds niet gelukt en beweren zij dat dit onmogelijk stop te zetten is, laat staan terug betaald kan worden, over een tegemoetkoming wordt ook niet gesproken. Ondanks ik geen enkele krediet verbruikt heb sinds de start van het abonnement. In het verleden kampte ik met een soortgelijk verhaal bij een andere stock photo provider waar dit zonder veel problemen telkens werd stopgezet en terugbetaald, indien er geen krediets werden verbruikt. Het contact is dan ook zeer moeilijk en soms wordt hier zelfs niet op gereageerd.Hopelijk kunnen jullie mij hierbij verder helpen, want een maandelijks bedrag van 74,20 euro waar er niets bij gedaan wordt is wel een zeer dure koop..Ik kijk uit naar uw antwoord,Alvast bedankt,Met vriendelijke groeten,Tara Vantorre


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform