Geachte mevrouw/heer,
Op 27/12/2024 heb ik in uw online winkel een grijze trui Sophia | Mohair Crewneck gekocht, waarbij ik het bedrag van 34,95€ plus 2,95€ voor verzendkosten heb betaald.
Bij de levering van het product, die plaatsvond op 7/1/2025, heb ik, na kennis te hebben genomen van de kenmerken ervan, besloten gebruik te maken van het herroepingsrecht. Ik heb u op 13/1/2025 een mededeling in die zin gestuurd per e-mail.
Op 14/1/2025 antwoordde u dat mijn verzoek niet kon worden ingewilligd door de hoge kosten en logistiek die gepaard gaan met internationale retourzendingen.
Ik betwist het bovenstaande omdat het product niet overeenkomt met het bestelde artikel (kleur, kwaliteit). Ik verzoek u dan ook gevolg te geven aan mijn rechtmatig verzoek om de overeenkomst te herroepen, waarbij ik u bevestig dat het product, onbeschadigd en in al zijn onderdelen compleet, beschikbaar is voor teruggave en ik verzoek u bijgevolg om terugbetaling van de betaalde prijs van 37,90€ .
Ik verwacht een antwoord binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief. Dit schrijven geldt als ingebrekestelling.
Met vriendelijke groeten
Sara Schwab