Terug

Problemen om terugbetaling na gratis annulatie van reis

Closed Openbaar

Hotel Cosy Bouillon

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

R. V.

Naar: Hotel Cosy Bouillon

17/08/2023

Beste, Ik annuleerde(gratis) op 27/07/2023 een reis (omwille van medische toestand) naar Hotel cosy in bouillon, voor de periode van 04 t.e.m. 11/09/20232. Ik kreeg via booking.com de melding dat de reis succesvol is geannuleerd en dat het hotel me binnen de 10 dagen zou terugbetalen zoniet moest ik contact opnemen met het hotel. Dat heb ik meermaals telefonisch en via mails gedaan. Tot op heden 17/08/2023 zonder resultaat.

Berichten (4)

Hotel Cosy Bouillon

Naar: R. V.

17/08/2023

Beste,De uitbating die op dit adres stond is verdwenen.Onze excuses daarvoor maar er is niets dat we nog kunnen doen.Mvg,On Thu, Aug 17, 2023 at 11:19'¯AM

R. V.

Naar: Hotel Cosy Bouillon

17/08/2023

info@hotelcosy.be!!!!!!!En waarom niet ???????? De gratis annulatie is bevestigd door booking.com!!!!!!!!!!!

Hotel Cosy Bouillon

Naar: R. V.

17/08/2023

Beste,De uitbating die op dit adres stond is verdwenen.Onze excuses daarvoor maar er is niets dat we nog kunnen doen.Mvg,On Thu, Aug 17, 2023 at 11:19'¯AM

R. V.

Naar: Hotel Cosy Bouillon

17/08/2023

info@hotelcosy.be!!!!!!!En waarom niet ???????? De gratis annulatie is bevestigd door booking.com!!!!!!!!!!!


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform