Terug

Problemen om herstelling aan fietsen aan te vragen

Closed Openbaar

Service bike

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. C.

Naar: Service bike

07/05/2024

Beste,In april 2021 bestelden wij bij jullie een Estrel acera 7 voor dames en 1 voor heren.Echter, met volladen batterij, fietsen we toch zonder batterij. Om één of andere reden werkt het niet. Ik wil de fietsen graag laten nazien en hiervoor een afspraak maken.Ik maakte voor elke fiets een garantiecertificaat aan zoals gevraagd na contactname met info@minerva.be (begin maart - zeer vlotte communicatie).Hierna kon ik contact opnemen met de herstellingsdienst van Minerva, nl Servicebike.Eerste contactname per mail dateert van 15/03/2024 waarop ik direct antwoord kreeg dat een technieker kon langs komen of ik kon langs gaan bij een servicepunt.Bij mijn vraag waar ik een overzicht kan vinden van de servicepunten heb ik geen reactie meer gehad.Ik stuurde nog een mail op 25/03,26/03, 23/04, 25/04, 2/05 eb 3/05. Deze werden allemaal geleverd en gelezen maar nooit reactie op gekregen.Ook telefonisch op het nummer 057 36 27 40 krijg ik niemand aan de lijn.Ondertussen kunnen we de fietsen nog steeds niet gebruiken omdat ik nog altijd niet weet waar ik deze kan laten herstellen en dit moet via de Servicebike gebeuren.Ik zou dit graag opgelost zien.Vriendelijke groeten,


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform