Terug

Problemen met wagen

Closed Openbaar

B2 Aartselaar

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. V.

Naar: B2 Aartselaar

17/04/2024

Beste, wagen aangekocht in mei 2023. Van in het begin problemen gehad, gordel rolt niet op, takkend geluid bij het rijden alsof er iets loshangt, melding van olieprobleem op boordcomputer, enz… wagen is reeds verschillende keren binnengeweest in de garage, komt telkens terug met dezelfde problemen, er wordt niets aan gedaan (laatste keer op 9/04). Garage wil de wagen ook niet meer terugkopen, daarom bieden ze een onrealistisch laag bedrag (werd zo toegegeven door 1 van de medewerkers). Wagen is in mei 1 jaar van ons en garantie verloopt bijna. Daarna zullen ze alles wel willen herstellen, omdat we er dan voor moeten betalen!

Berichten (4)

B2 Aartselaar

Naar: K. V.

18/04/2024

Beste,Wij hebben uw mail in goede orde ontvangen en staan altijd open voor een verdere communicatie met de klant. Een fysieke afspraak lijkt mij dan ook de beste oplossing.Weet dat wij altijd alles in het werk stellen om op een constructieve manier oplossingen te bieden en dit binnen de vooropgestelde garantievoorwaarden.Graag even feedback over het verdere verloop in dit dossier. Contacteren jullie de klant of nemen wij hier terug over?Met vriendelijke groeten,TAILDEMAN PETERAFTERSALES MANAGERTOYOTA BEERENS ANTWERPENAARTSELAARNISSAN BEERENS ANTWERPENAARTSELAARB2 ANTWERPENAARTSELAARNoorderlaan 93 - 2030 AntwerpenBoomsesteenweg 42 - 2630 AartselaarGSM: 0474/688.403Mail: peter.taildeman@beerens.be_

K. V.

Naar: B2 Aartselaar

19/04/2024

Beste, bedankt voor uw antwoord. Het enige dat we verwachten is dat de wagen goed wordt nagekeken en de gebreken opgelost. Maar wij worden steeds weer de deur gewezen en de problemen worden niet opgelost. Vriendelijkheid is vaak ver te zoeken, ze vertellen ons op een geënerveerde manier dat we geen nieuwe auto gekocht hebben! Sorry maar dat is geen service naar de klant toe!

K. V.

Naar: B2 Aartselaar

05/05/2024

Wij hebben nog steeds geen oplossing aangeboden gekregen.

K. V.

Naar: B2 Aartselaar

22/05/2024

Wij hebben ondertussen een nieuwe wagen moeten aankopen, de Peugeot van nog geen jaar geleden bleef foutmeldingen geven voor een olieprobleem/motorprobleem en ondanks we hem steeds opnieuw hebben binnengebracht, werd hier NIETS aan gedaan!


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform