Beste,Ik heb sinds vorige jaar een maandelijkse bedrag van 8 euro betaald. Dit contract heb ik afgesloten via de Carrefour waar ik ook mijn telefoon heb gekocht. Ik heb Maandag 23 October mijn telefoon laten vallen hierdoor kwam er een barst op de scherm van mijn telefoon. Wij hebben direct gebeld naar de klanten service van SPB, we kreeg te horen dat we een ander nummer moeten bellen omdat we de verzekering heb afgesloten bij de Carrefour. We hebben dat nummer gebeld en we zaten 10 minute en 42 sec in de wachtrij en dit meermaals. We hebben ook gemaild. Na een week van geen gehoor ging we terug naar de Carrefour, zei kon ook niemand bereiken via dit nummer. Wij moesten dus maar gewoon afwachten. Nog een week verder kreeg we dan eindelijk een mail terug dat we nog wat documenten moest invullen (5 november), dit heb ik nog dezelfde avond terug (ingevuld) gemaild. Vanaf toen heb we nog niet weer gehoord. Dit vinden wij niet normaal. Een maand met een kapotte GSM lopen terwijl we stipt maandelijks moeten betalen. We hopen dat dit snel opgelost kunnen worden. We zullen ook de verzekering meteen stopzetten na reparatie.