Beste,Wij hebben een waardebon ontvangen van 200€ voor een etentje in 'T Zilte. Helaas viel onze eerste reseratie in het water door de lockdown nav de Coronacrisis. Op 17 juni is het restaurant terug opengegaan en hebben wij een nieuwe reservatie op 18 juni gemaakt voor een etentje op 5/9/2020.Na contactopname met uw bedrijf voor een verlenging van de bon, werd ons gegarandeerd dat dit geen probleem zou zijn en we de bon samen met uw bevestigigngsmail konden meenemen naar het restuarant.Bij het afrekenen werden we er mee geconfronteerd dat de bon niet aanvaard kon worden, gezien hij vervallen was???Op 8 september hebben we opnieuw contact opgenomen met uw bedrijf en kregen we de mededeling dat de bon inderdaad vervallen is.Een eerdere reservatie was niet mogelijk gezien:- wij een vakantie in het buitenland geboekt hadden tem 1/8- ikzelf een knieoperatie op 5/8 diende te ondergaan en 4 weken geen verplaatsingen kon maken (tem 5/9 arbeidsongeschikt).- het restaurant pas op 17 juni is opengegaan na de lockdown- er heel wat omboekingen bij het restaurant diende te gebeuren, waardoor het niet evident was een geschikte datum te vindenWe ondanks deze argumenten en uw mail dat de afgifte van uw mail met waardebon in het restuarant, wij tot op vandaag geen terugbetaling, noch enig ander voorstel hebben ontvangen van uw bedrijf.We vernamen van 'T Zilte nog andere klanten met hetzelfde probleem werden geconfronteerd en zij hierom geen verdere samenwerking met TableFever wensen. Vandaag, 15 september, hebben we een mail ontvangen van u dat u geen verder gevolg geeft aan onze vraag om tot een oplossing te komen.